۵۲۰ نفر از طرح یلدانه هلال احمر در یزد بهره مند شدند

یزد (پانا) - معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: با مشارکت ۷۷ عضو داوطلب، بیش از ۵۲۰ نفر از از خدمات ارائه شده به ارزش ۱۵۸۵۰۰۰۰۰ ریال در طرح یلدانه یهره‌مند شدند.

کد مطلب: ۹۸۸۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
۵۲۰ نفر از طرح یلدانه هلال احمر در یزد بهره مند شدند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد زارع سروی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: به منظور طرح یلدانه برای دومین سال پیاپی با شعار یلدا برای همه تعدادی از اعضای داوطلب و جوانان هلال احمر از سرای سالمندان و معلولان، خوابگاه‌های دانشجویی، پایگاه‌های امداد و نجات جاده ای، اورژانس، آتش نشانی، نیروی انتظامی و مراکز کودکان بی سرپرست بازدید و با اجرای برنامه‌های شاد در کنار این عزیزان لحظاتی شاد را سپری کردند.

او افزود: این طرح با هدف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه با مشارکت اعضا جوانان و داوطلبان هلال احمر برگزار شد.

زارع سروی ادامه داد: همچنین روسای شعب شهرستان‌ها به همراه تعدادی از داوطلبان، جوانان و غنچه‌های هلال در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای حضور و شب یلدا خود را در کنار امدادگران و نجاتگران هلال احمر در پایگاه‌ها سپری کردند.

او گفت: با مشارکت ۷۷ عضو داوطلب، بیش از ۵۲۰ نفر از از خدمات ارائه شده به ارزش ۱۵۸۵۰۰۰۰۰ ریال در طرح یلدانه یهره‌مند شدند.

زارع سروی گفت: همچنین در راستای طرح یلدانه غنچه‌های هلال نیز با برنامه‌های شاد و متنوع از این شب تاریخی در مراکز خود؛ شبی به یاد ماندنی را ساختند.

او با بیان اینکه شب یلدا امسال متفاوت از سالیان گذشته برگزار شد، گفت: مردمی بودن و در کنار مردم بودن از شاخصه‌هایی است که هلال‌احمر همواره به آن توجه دارد؛ و اجرای یلدانه یکی از معدود برنامه‌هایی هست که به این مهم جامه عمل پوشانیده است و امیدوارم همچنان این طرح‌ها ادامه دار و پویا و با نشاط برگزار گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار