یزدی‌ها برترین قصه گو‌های ایران

یزد(پانا)- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: نماینده‌های استان یزد در بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی رتبه دار شدند.

کد مطلب: ۹۸۸۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
یزدی‌ها برترین قصه گو‌های ایران

سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: استان یزد در سه بخش نهایی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی یک برگزیده داشت.

او با اشاره به رتبه‌های اول و دوم بخش پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌های جشنواره که به ترتیب از استان‌های قزوین و بوشهر بودند، افزود: محمد کارگر شورکی با قصه‌ چلچراغ از استان یزد رتبه سوم را کسب کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد ادامه داد: زهرا دهستانی از استان یزد رتبه‌ی دوم بخش زنان و مردان این جشنواره را به دست آورد درحالی که رقبای اول و سوم از استان‌های مازندران و مرکزی بودند.

او با بیان اینکه رتبه اول با قصه آقا هزارپا و کفشدوز از استان کرمان و رتبه دوم با قصه رستم و سهراب از استان ایلام برگزیده شدند اضافه کرد: هانیه اعتمادیان با قصه دزدی که خر شد از استان یزد رتبه سوم را ثبت کرد.

سید حسین پیغمبری تصریح کرد: در بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در بخش زنان و مردان یک نماینده، دربخش دختران و پسران دو نماینده و در بخش پدر بزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها دونماینده از استان یزد به مرحله نهایی راه یافته بودند که از هر سه گروه یک نفر برگزیده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار