تجلیل از نخبگان بسیجی پاکدشت

پاکدشت(پانا)- رئیس اداره ورزش و جوانان از سه تن از نخبگان بسیجی که حائز عنوان های برتر علمی و ورزشی هستند تجلیل بعمل آورد.

کد مطلب: ۹۸۸۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از نخبگان بسیجی پاکدشت

حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت با گرامیداشت مقام شامخ بسیجیان موفقیت آنان در حوزه‌های مختلف علمی و ورزشی را سربلندی شهرستان دانست و اظهار داشت: بسیجیان همواره در عرصه‌های مختلف درخشیده اند و در شهرستان پاکدشت نیز این دست نخبگان کم نیستند.

او در ادامه افزود: ظرفیت مردمی بسیج بهترین نیرویی است که می‌تواند در حوزه اجتماعی مورد اقبال عمومی قرار بگیرد و بسیج ثابت کرده در برابر دغدغه‌ها و نیازهای جامعه بی‌تفاوت نیست و همان طور که دیروز در جبهه نابرابر استکبار با حداقل امکانات و تجهیزات جنگ را با نتیجه ای بی بدیل پیشبرد امروز نیز در عرصه جهاد فرهنگ، اقتصاد و ورزش توانسته بر سکوهای قهرمانی دنیا با افتخار تکیه زده و نام و آوازه انقلاب را گرامی و بلند بدارد.

یوسف زاده بیان داشت:در این دیدار زینب پازوکی مقام آور کشوری کاراته، محمد احمدپور دعوت شده به تیم ملی کیک بوکسینگ و علی صادقی دارنده رتبه هشتم کنکور سراسری سه نخبه بسیجی بودند که توسط اداره ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار