تولید محتوای قرآنی برای نوآموزان با محوریت هویت کودکان ایران اسلامی

در کارگروه تولید محتوای قرآنی دوره ی پیش دبستانی استان، بر تولید محتوای قرآنی برای نوآموزان با محوریت هویت کودکان ایران اسلامی تاکید شد.

کد مطلب: ۹۸۸۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تولید محتوای قرآنی برای نوآموزان با محوریت هویت کودکان ایران اسلامی

اولین جلسه کارگروه تولید محتوای قرآنی دوره ی پیش دبستانی در محل سالن شماره 2 اداره کل آموزش پرورش استان برگزار شد.

«باقرعباسپور» رئیس دوره اول آموزش ابتدایی و پیش دبستانی استان در این جلسه با اشاره به اسناد بالا دستی و تاکید بر سند تحول بنیادین آموزش پرورش در ساحت های شش گانه تربیتی بویژه ساحت اعتقادی _عبادی و اخلاقی بر ضرورت بهره گیری و توجه به فرصتها، از قبیل تولید محتوای قرآنی برای نوآموزان با محوریت هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی اذعان کرد.

وی گفت: سال های پیش از دبستان، مرحله ی شکل گیری شخصیت کودک است. کودکان این سال ها را با کنجکاوی و توجه نسبت به خود و اطرافیان و دنیای پیرامونشان سپری می کنند. در این سال های طلایی، چنان چه محیط و آموزش غنی باشد، هوش شکوفا می شود، استعدادها پرورش می یابد و کودکان می توانند از حداکثر توانایی های خود بهره مند گردند. کودک امروز، نوجوان فردا و سازنده ی آینده کشور است.

در این جلسه مقرر گردید با برنامه ریزی منسجم و تلاش اعضاء کارگروه تولید محتوای قرآنی برای نوآموزان پیش دبستانی این مهم عملیاتی و در موعد مقرر تدوین و تولید گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار