شیوه‌های جدید برای جذب جوانان به مراکز قرآنی ارائه شود

ارومیه(پانا)-دبیر شورای هیئت‌های مذهبی ارومیه با اشاره به اینکه شیوه‌های آموزش قرآن در کشور قدیمی و فرسوده شده است، گفت: امروز شیوه‌های جدید و جذابی برای جذب جوانان به مراکز قرآنی نیاز است.

کد مطلب: ۹۲۰۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
شیوه‌های جدید برای جذب جوانان به مراکز قرآنی ارائه شود

بهروز علیزاده با اشاره به اینکه شیوه‌های آموزش قرآن در کشور قدیمی و فرسوده شده است، اظهار کرد: امروز شیوه‌های جدید و جذابی برای جذب جوانان به مراکز قرآنی نیاز است.


وی بر لزوم تحول در فعالیت‌های قرآنی استان تأکید کرد و ادامه داد: تلاوت قرآن تا زمانی از اجر و ثواب برخوردار است که صرفا به روخوانی قرآن بسنده نکنیم و تلاوت قرآن باید به‌نحوی باشد که اثرات آن در جامعه به‌وضوح مشاهده شود.


علیزاده با تأکید بر اینکه اگر تلاوت قرآن به تغییر رفتار در فرد و جامعه منتهی نشود، هیچ فایده‌ای دربر نخواهد داشت، تصریح کرد: خروجی تمامی فعالیت‌های قرآنی، باید تربیت افرادی باشد که قرآن در رفتار و کردار آنان تغییر ایجاد کرده و خواهند توانست این تغییر را در جامعه پیاده کنند.


وی با تاکید بر اینکه استان از ظرفیت عظیمی در تربیت فعالان قرآنی برخوردار است، یادآور شد: تمامی قرآن‌ها در مؤسسات و مساجد استان باید از داخل کتابخانه‌ها بیرون آورده شوند تا استان به محلی برای فعالیت‌های قرآنی برتر در کشور تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار