حاج حسین خسروخاور نماد زنده ای از تمامی ارزش های دفاع مقدس است

یزد (پانا) - استاندار یزد با بیان اینکه نیازمند نمادهایی هستیم که تاریخ دفاع مقدس را برای ما ارائه کنند افزود: حاج حسین خسروخاور نماد زنده ای از تمامی ارزش های دفاع مقدس است.

کد مطلب: ۹۸۸۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
حاج حسین خسروخاور نماد زنده ای از تمامی ارزش های دفاع مقدس است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمد علی طالبی" در آئین بزرگداشت حسین خسروخاور جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی که با حضور آیت الله اعرافی؛ امام جمعه میبد و مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و جمع کثیری از مردم و مسئولان به همت خبرگزاری تسنیم در سالن اجتماعات فرمانداری میبد برگزار شد، با تشکر از برگزار کنندگان مراسم گفت: جانبازان نیازی به برگزاری بزرگداشت ندارند و این بزرگداشت های برای یادآوری به ما است که کجا هستیم، کجا بودیم و به کجا می رویم.
وی با اشاره به اینکه نیازمند داشتن تصویر روشنی از دفاع مقدس هستیم افزود: نباید ارزش های متعالی جنگ و انقلاب به فراموشی سپرده شود.
طالبی با بیان اینکه نیازمند نمادهایی هستیم که تاریخ دفاع مقدس را برای ما ارائه کنند افزود: حاج حسین خسروخاور نماد زنده ای از تمامی ارزش های دفاع مقدس است.
استاندار افزود: 8 سال دفاع مقدس، روحیه ایثارگری، گذشت و فداکاری را در چهره حاج حسین می بینیم.
بالاترین مقام اجرایی استان یزد با بیان اینکه حضور در این مراسم کوچکترین وظیفه ما در قبال ارزش های دفاع مقدس است افزود: وظیفه اصلی ما معرفی نمادهایی همچون حاج حسین به جامعه است.
استاندار با اشاره به لزوم تزریق روحیه ایثار و فداکاری به جامعه گفت: با بازگو کردن جانفشانی های افرادی همچون حاج حسین خسروخاور این روحیه به جامعه تزریق می شود.
استاندار در انتها ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در استان با کمک تمام نهادهای مسئول و حمایت مردم دِین خود را به ایثارگران و بخصوص جانبازان ادا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار