فرمانده یگان‌ ویژه ناجا: استکبارجهانی به دنبال بزرگنمایی مشکلات ایران است

یزد(پانا)-فرمانده یگان‌ ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی (ناجا) گفت: در چهار دهه گذشته تمام توطئه‌های استکبار علیه انقلاب با ولایتمداری و بصیرت مردم شکست خورد، دشمنان همچنان با جنگ روانی و تبلیغات به دنبال بزرگنمایی مشکلات هستند،در این عرصه هم شکست خواهند خورد.

کد مطلب: ۹۸۷۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده یگان‌ ویژه ناجا: استکبارجهانی به دنبال بزرگنمایی مشکلات ایران است

سرتیپ حسن کرمی روز پنجشنبه در دومین یادواره هزار و ۲۰۰ شهید یگان ویژه نیروی انتظامی ایران در محل موزه دفاع مقدس شهر یزد افزود: قدرت منطقه‌ای و ایستادگی ملت قهرمان ایران در برابر دشمنان سبب توطئه‌های جدید آنها شده است.

وی ادامه داد: مسلما ، در این راه مردم و مسوولان ما با اطاعت از مقام معظم رهبری سربلند و پیروز می شوند و جبهه استکبار و حامیان آنها زبون و پست خواهند شد.

وی اضافه کرد: نظام با تکیه به ظرفیت‌های داخلی و با قدرت ایمان به مرحله ای از توانایی رسید که استکبار و آمریکایی‌ها از قدرت نظامی و موشکی ایران واهمه و ترس دارند و نمی‌توانند اهداف پلید خود را در قبال این ملت و کشور اجرا کنند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس در ادامه تاکید کرد: امروز ایران در صدر جبهه پیروز مقاومت اسلامی قرار دارد و هر روز بر عظمت و اقتدار نظام در تمام بخش‌ها افزوده می‌شود، باید این روحیه را در سایه ایمان به خدا و ولایتمداری حفظ کنیم .

کرمی اظهار داشت: پیام شهیدان و توصیه‌های مقام معظم رهبری همواره تکیه به ظرفیت‌های داخلی ، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و حضور فعال در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی است که باید همه مردم به آن عنایت لازم داشته باشند.

وی گفت: اولین شرط لازم و ضروری در گام دوم انقلاب بر اساس منویات مقام معظم رهبری است که پیام شهدا را به نسل جوان منتقل و با همه وجود برای حل مسائل و نیازهای مردم به خصوص در بخش اقتصادی اقدام کنیم .

فرمانده یگان ویژه ناجا اظهارداشت: با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی توطئه‌ها خنثی می‌شود و باید با همدلی، همکاری ،داشتن بینش و بصیرت در مسیر نظام بیش از گذشته وظایف خود را انجام دهیم.

کرمی یادآور شد: همراهی مردم و اطاعت‌پذیری از ولایت‌فقیه راه عزت و کرامت ملت قهرمان ایران است و باید این فرهنگ والا و روحیه بی‌نظیر، همچنان در جامعه و بین اقشار مختلف به خصوص نسل جوان حفظ شود .

همچنین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: عزت و عظمت کشور و ملت با وجود توطئه‌های دشمنان به خاطر ایثار شهیدان، مقاومت خانواده‌های معزز آنها و ایستادگی مسوولان در برابر توطئه های دشمنان است.

سرتیپ محمدرضا میرحیدری افزود: شهدا جان خود را تقدیم انقلاب کردند، با برگزاری یادواره‌ها نسبت به ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه به خصوص در میان نسل جوان اقدام مناسب انجام شود.

وی اظهارداشت: به برکت خون شهیدان، استکبارجهانی در عرصه‌های مختلف شکست خورده است، قطعا در ادامه راه هم به اهداف شوم خود که ضربه‌زدن به اصل نظام است ،نخواهند رسید.

در این مراسم چند برنامه فرهنگی و هنری شامل قرائت وصایای شهیدان، سرود اجرا شد و از ۲۱ خانواده شهید یگان ویژه یزد تجلیل شد.

استان یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار