یادواره ۱۲۰۰ شهید یگان ویژه کشور در یزد

یزد(پانا)-یادواره سرداران و هزار و ۲۰۰ شهید یگان ویژه کشور امروز در یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۷۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
یادواره ۱۲۰۰ شهید یگان ویژه کشور در یزد

در این مراسم که جمعی از نیرو‌های یگان ویژه، خانواده‌های شهدا، مسئولان و مردم شهید پرور یزد حضور داشتند , فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی کشور با اشاره به اهمیت کار یگان ویژه در حفظ امنیت کشور گفت: از آنجا که شهدا حماسه سازان صیانت از کیان اسلامی و امنیت کشور هستند نیرو‌های این یگان ویژه بر خود لازم می‌داند با تاسی از این الگو‌های صبر و استقامت , در راه حفظ امنیت کشور تلاش کنند.

سردار کرمی رشادت ها، ایثارگری ها، فداکاری ها، از خودگذشتگی‌ها و ده‌ها صفت منحصر به فرد را شاخصه شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس دانست و افزود: امروز نیز در شرایطی که دشمن همه جانبه به ما هجوم آورده نیرو‌های یگان ویژه با الگو گیری از شهدا و با همین اوصاف که در وجود شهدا بوده در میدان نبرد با استکبار امنیت کشور را حفظ خواهد کرد.
وی برگزاری یادواره‌ها در استان‌های مختلف را تکرار درس‌های شهدا دانست و تاکید کرد : در این یادواره‌ها علاوه بر تجلیل از جایگاه شهدا از ایثارگری‌های آنان نیز درس خواهیم گرفت.
فرمانده نیروی انتظامی استان هم در این یادواره با تجلیل از جایگاه شهدا به ویژه شهدای یگان ویژه گفت : نیروی انتظامی در همه ابعاد با گرفتن جان خود بر کف دست آماده صیانت از کشور است.
سردار میر حیدری افزود: نیرو‌های انتظامی نه تنها در دوران دفاع مقدس بلکه امروز نیز در صیانت از امنیت کشور آماده جانفشانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار