رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان:

دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پل ارتباطی بین حوزه و دانشگاه است

هرمزگان (پانا) - رئیس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه حضور دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور پل ارتباطی بین حوزه و دانشگاه است، گفت: این نهاد در راستای وحدت شکل گرفته است و نشست های هم اندیشی ارزشمندی هم از این طریق در این واحد دانشگاهی صورت گرفته است.

کد مطلب: ۹۸۷۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پل ارتباطی بین حوزه و دانشگاه است

به گزارش خبرگزاری پانا استان هرمزگان ، دکتر خیری با اشاره به اینکه نشست های مختلف در حوزه های اجتماعی، علمی و مسائل روز جامعه، سبک زندگی، کرسی های آزاد اندیشی و... به تناسب موضوع می توان از اساتید حوزه کمک گرفت، اظهار داشت: وحدت و هم گرایی حوزه دانشگاه، مقوله ای راهبردی و استراتژیک برای کشور می باشد .

وی با اشاره به تعامل بین حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: باید دانشجویان را در زمینه اخلاق، ایمان در کنار علم تقویت کرد و نیروهای را تحویل جامعه داد که همراه با تخصص دارای تعهد و اخلاق نیز باشند .

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه حوزه و دانشگاه، به منزله دو بال برای پرواز یکدیگر و در حکم مکمل همدیگر می باشند، اظهار داشت: در واقع، هیچ یک از این دو بدون دیگری، نه توان پرواز خواهد داشت و نه کامل خواهد بود و این نیازمندی این دو به یکدیگر، خود، دلیلی عقلی بر ضرورت وحدت و دانشگاه است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار