معاون پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان:

اعطاء یک هزار و 35 میلیارد ریال وام صندوق ضروری به فرهنگیان

هرمزگان (پانا) - معاون پشتیبانی، برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: از آغاز سال 98 تا کنون بیش از یک هزار و 35 میلیارد ریال در قالب وام صندوق ضروری به فرهنگیان هرمزگان اعطاء شده است.

کد مطلب: ۹۸۷۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اعطاء یک هزار و 35 میلیارد ریال وام صندوق ضروری به فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، مرتضی رئیسی حسنلنگی با عنوان اینکه درتلاش هستیم تا با تعاملات و ابزارهای موجود استان، زمینه ساز رفاه فرهنگیان هرمزگان را فراهم آوریم، افزود: یکی از مسیرهای رفاهی تشکیل صندوق ضروری فرهنگیان بوده است که در استان هرمزگان بیش از 33 هزارو 150 نفر عضو دارد .

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یک هزار و 35 میلیارد ریال در قالب وام صندوق ضروری به بیش از پنج هزار و 535 نفر اعطاء شده است .

رئیسی حسنلنگی تصریح کرد: هدف از تشکیل صندوق ضروری می توان به رفع مشکلات مالی و اعطای وام بین کارکنان هر منطقه و شهرستان که عضویت در این صندوق دارند، اشاره کرد .

این مسئول سقف وام صندوق ضروری در مناطق مختلف را به تعداد پاره سهم افراد متقاضی عضو این صندوق مرتبط دانست و گفت: وام صندوق ضروری در بین شهرستان های استان هرمزگان از 100میلیون ریال تا 650 میلیون ریال متغیر است که مطابق دستورالعمل صندوق ضروری کشور تا سه برابر موجودی افراد عضو قابل پرداخت است .

رئیسی حسنلگی ادامه داد: پاره سهم افراد عضو از حقوق آنها کسر و به خزانه واریز می گردد و اگر این هزینه کسر شده از خزانه به موقع به حساب صندوق ضروری فرهنگیان استانها واریز گردد، سرعت مدت زمان پرداخت وام به همکاران عضو زودتر افزایش می یابد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار