دهقانی خبر داد: نقش‌آفرینی سازمان دانش‌آموزی در 50 هزار مدرسه کشور

۸۰ هزار و ۶۴۸ نفر مربی با سازمان دانش‌آموزی همکاری می‌کنند و در بیش از ۵۰ هزار مدرسه ۵۰ هزار خبرنگار داریم

تهران (پانا) - معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی خبر داد این سازمان اکنون در ۵۰ هزار مدرسه (بیش از ۷۰ درصد مدارس شهری و ۳۰ درصد مدارس روستایی) نقش‌آفرینی می‌کند.

کد مطلب: ۹۸۷۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
دهقانی خبر داد: نقش‌آفرینی سازمان دانش‌آموزی در 50 هزار مدرسه کشور

اردشیر دهقانی در دیدار وزیر آموزش و پرورش با مدیران سازمان دانش‌آموزی استان‌های سراسر کشور که که هم‌اکنون در حال برگزاری است درباره نقش و اهمیت سازمان دانش‌آموزی گفت: «دو رکن اساسی و دو عنصر مهم در ارکان سازمان دانش‌آموزی است؛ مربی به‌ عنوان ستون فقرات و دانش‌آموز به‌ عنوان شریان.»

او ادامه داد: «ضریب نفوذ جذب دانش‌آموزان در این سازمان از ۲۱۴ هزار نفر اکنون به یک میلیون و ۹۸۰ دانش‌آموز رسیده است. سازمان دانش‌آموزی از ۸ هزار مدرسه در گذشته اکنون در ۵۰ هزار مدرسه و در بیش از ۷۰ درصد مدارس شهری و ۳۰ درصد مدارس روستایی نقش‌آفرینی می‌کند.»

معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان افزود: «۶۱ هزار مربی هدف‌گذاری اولیه ما برای آموزش بود که بیش از ۲۰ هزار نفر به جمعیت مربیان افزوده شد و اکنون ۸۰ هزار و ۶۴۸ نفر مربی با سازمان همکاری می‌کنند.»

دهقانی گفت: «نقش سازمان دانش‌آموزی یک نقش چشم‌گیر در تعلیم و تربیت دارد که در مدارس تمام تشکیلاتی یک مربی نقش راهبر و یاور مربی نقش رهبر جریان فرهنگی اجتماعی را دارند. امروز در بیش از ۵۰ هزار مدرسه ۵۰ هزار خبرنگار داریم که از طریق سامانه‌ای فعالیت‌های آنان را رصد می‌کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار