دومین نشست بررسی اقدامات و فعالیت‌‌های معاونت برنامه ریزی امور تربیتی برگزار شد

تهران (پانا) - دومین نشست بررسی اقدامات و فعالیت‌های معاونت برنامه ریزی امور تربیتی با حضورمدیرکل امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۶۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دومین نشست بررسی اقدامات و فعالیت‌‌های معاونت برنامه ریزی امور تربیتی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، دومین نشست بررسی اقدامات و فعالیت‌های معاونت برنامه ریزی امور تربیتی اداره کل امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری در برابر آسیب‌های اجتماعی با حضور مسعود شکوهی، مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، اکبر سرداری ، معاون برنامه ریزی امور تربیتی و کارشناسان این حوزه برگزار شد.

در ابتدای این نشست کارشناسان در مورد 20 فعالیت مربوط به معاونت برنامه ریزی امور تربیتی بحث و تبادل نظر کردند سپس شکوهی، مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش رهنمود های لازم را جهت هر چه بهتر برگذار شدن برنامه ها در سال تحصیلی 99-98 ارائه کرد.

لازم به ذکر است 51 برنامه و فعالیت حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی تابستان امسال توسط وزیر آموزش و پرورش به تمام استان‌های کشور ابلاغ شد که از این تعداد 20 فعالیت متعلق به معاونت برنامه ریزی امور تربیتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار