جلسه مشترک اداره امور تربیتی و اداره کل امور اداری و تشکیلات برگزار شد

تهران (پانا) - جلسه بررسی وضعیت اختصاص تقلیل ساعات کار به مربیان و مشاوران بالای 20 سال سابقه کار به به ریاست مسعود شکوهی، مدیر کل امور تربیتی ومشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۱۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مشترک اداره امور تربیتی و اداره کل امور اداری و تشکیلات برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، جلسه بررسی وضعیت اختصاص تقلیل ساعات کار به مربیان و مشاوران بالای 20 سال سابقه کار در اداره کل امور تربیتی ومشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی به ریاست مسعود شکوهی، مدیر کل امور تربیتی ومشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و با حضور اکبر سرداری، معاون برنامه ریز امور تربیتی، حمیدرضا خسروی، رئیس اداره کارگزینی، محمود حبیبی، رئیس گروه تهیه، راهبرد و ارزیابی برنامه‌های سازماندهی نیروی انسانی، کارشناسان اداره کل امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و نمایندگان اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه موضوع نیروهای حوزه پرورشی و مشاوره که 20 سال سابقه کار دارند مطرح شد که لازم است در مورد آن‌ها نیز مانند دبیران آموزشی قانون تقلیل ساعت اجرا شود. این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت زیرا طبق قانون احیای معاونت پرورشی نباید تبعیضی بین نیروهای پرورشی و مشاوره با سایر نیروها در آموزش و پرورش باشد.

دلیل سازمان امور اداری و تشکیلات برای اجرا نکردن قانون تقلیل این است که چون مربیان و مشاوران تدریس ندارند باید 24 ساعت موظفی خود در هفته را در مدرسه حاضر شوند. در نهایت قرار شد برای پیگیری این موضوع نامهای با امضای وزیر آموزش و پرورش به سازمان امور اداری استخدامی کشور برای تعیین تکلیف موضوع فرستاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار