نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت برگزارشد

یزد(پانا) -نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت با حضور امام‌جمعه تفت، فرماندار و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۶۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست  شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت برگزارشد

"حجت‌الاسلام سید محمد سرمه چشم" امام‌جمعه تفت در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت گفت: اعضای شورای فرهنگ شهرستان باید در راستای جهت‌دهی به مسائل فرهنگی این شهرستان گام‌های مؤثری بردارند.

وی ادامه داد: اقدامات و برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان باید بر اساس تدبیر و برنامه‌ریزی به مرحله اجرا برسد و نقش اعضای شورای فرهنگ عمومی در این برنامه‌ریزی بسیار مهم و اثرگذار است.

امام‌جمعه تفت خاطرنشان کرد: اساسی‌ترین عامل پیشرفت هر شهری برنامه‌ریزی مناسب است و درصورتی‌که برنامه‌های فرهنگی با تفکر و برنامه‌ریزی مناسب به مرحله اجرا درآید با استقبال روبرو خواهد شد.

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگی عمومی شهرستان تفت بیان نمود: نخبگان فرهنگی شهرستان باید با برنامه‌ریزی زمینه برگزاری برنامه‌های فرهنگی خوب در سطح شهرستان را مهیا نمایند.

حجت‌الاسلام سرمه چشم در ادامه افزود: باید سعی شود در برنامه‌ریزی برای برگزاری رویدادهای فرهنگی در سطح شهرستان برای ایجاد نشاط برای جوانان همه‌ی جوانب موضوع دیده شود تا در برگزاری این رویدادها کمترین نقص مشاهده شود.

در این جلسه پیرامون نام‌گذاری یک هفته به نام هفته رضوی در شهرستان بین اعضا تبادل‌نظر صورت گرفت و مقرر شد با بررسی کارشناسی تاریخ دقیق این هفته مشخص شود و همچنین با توجه یکسان بودن اعضای شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی و شورای فرهنگ مقرر شد جلسات شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی شهرستان در قالب جلسات فرهنگ عمومی تشکیل شود.

از دیگر مواردی که در این جلسه پیرامون آن بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت سرفصل‌های پیشنهادی شورای فرهنگ عمومی کشور برای مطرح‌شدن در جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان تفت بود.

در پایان نیز اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان به بحث و تبادل‌نظر درباره نحوه برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی برای ایجاد نشاط در جوانان پرداختند تا این‌گونه برنامه به نحو شایسته در شهرستان اجرا و نقایص آن در حد امکان رفع گردد.

اهدای حکم انتصاب اعضای جدید شورای فرهنگ عمومی شهرستان از دیگر برنامه های این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار