رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد؛

رشد فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان با مشارکت نهادهای فرهنگی ممکن است

یزد (پانا) - رئیس  سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در دیدار با رئیس سازمان دانش آموزی استان اظهار داشت: دانش آموزان آینده سازان فردای میهن و سرمایه های اجتماعی ایران اسلامی می باشند.

کد مطلب: ۸۶۸۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
رشد فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان با مشارکت نهادهای فرهنگی ممکن است

به مناسبت روز دانش آموز عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری به دیدار حسینعلی ملانوری رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد رفت.

رئیس سازمان دانش آموزی استان با بیان اینکه فعالیت در حوزه ی دانش آموزی نیازمند همکاری با نهاد های فرهنگی است بیان کرد: رشد اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان تنها با مشارکت نهاد های فرهنگی به ویژه نهاد توانمندی چون سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ممکن است.

ملانوری تصریح کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری توانسته ارزشی با فعالیت در حوزه های پنج گانه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، گردشگری و آموزش شهروندی در اجرای طرح های مشترکی با مجموعه آموزش و پرورش پویایی و نشاط قابل توجهی را به مدارس بخشد و گام بلندی در راستای آرمان های ارزشمند خود بردارد که این همکاری مایه مباهات مجموعه آموزش و پرورش است.

عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در این دیدار ضمن گرامیداشت روز دانش آموز بیان داشت: دانش آموزان آینده سازان فردای میهن و سرمایه های اجتماعی ایران اسلامی می باشند که پرورش چند بعدی آنان مهمی است که سازمان دانش اموزی استان یزد توانسته به نحو شایسته ای در این راستا فعالیت کند که سزاوار تقدیر است.

این مقام مسئول با اشاره به عملکرد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در اجرای برنامه هایی جامع در راستای گسترش و ارتقا فرهنگ عمومی شهر و بهبود زندگی شهروندی تاکید کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد سعی دارد برای تحقق این مهم با تمامی نهادهای فرهنگی همسو با برنامه های از پیش طراحی شده سازمان، تعامل برقرار کند تا شاهد هم افزایی مضاعف اقشار مختلف و افزایش نشاط اجتماعی در سطح جامعه باشیم.

وی طرح شهردار مدرسه و خانه ورزش محلات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری را از مهم ترین پروژه های مشترک در حال اجرای مجموعه شهرداری با مجموعه آموزش و پرورش استان دانست.

گفتنی است در این دیدار ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون افزایش همکاری این دو سازمان رئیس سازمان دانش آموزی خواستار مشارکت و همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در اجرای طرح محاد(حمایت از دانش آموزان)، کمپین های اجتماعی، جشنواره های شهری و دانش آموزی و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی سازمان دانش آموزی استان یزد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار