مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

پژوهش برای دانش آموز ما زمانی تحقق میبابد که خودش را درچارچوب کتاب و معلومات کلاس خلاصه نکند

اسلامشهر(پانا) - مراسم گرامیداشت آغاز هفته پژوهش و نواخته شدن زنگ این هفته با حضور معاون توسعه و برنامه ریزی،کارشناس پژوهش فرمانداری،مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش در آموزشگاه نمونه دولتی فاطمیه (س) اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۹۷۶۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش برای دانش آموز ما زمانی تحقق میبابد که خودش را درچارچوب کتاب و معلومات کلاس خلاصه نکند

در این برنامه حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر درسخنانی اظهار داشت: قطعا" اگر بخواهیم به سمت پژوهش حرکت کنیم خاستگاه آن آموزش و پرورش ،مدرسه،کلاس درس و دبیر و دانش آموز است و هفته پژوهش فرصت مناسب تفکر و تدبر وضرورت توجه به نقش پژوهش در حوزه فرهنگ و آئین کشورما میباشد.

او در ادامه افزود: درمسیر رشد و تعالی و پیشرفت و ترقی با استفاده از کلام الهی و سخنان ائمه معصومین (ع)راه ما روشن است و در سخنی از پیامبر اسلام که برای دانش تا چین بروید نشان دهنده اهمیت پژوهش و تفکر و تدبر در تحولات زندگی است.

بنار اذعان داشت: پژوهش برای دانش آموز ما زمانی تحقق میبابد که خودش را در چارچوب کتاب و معلومات کلاس خلاصه نکند وبه مطالعه و پژوهش و اندیشیدن هم عادت کند.

او در بخش دیگری از سخنان خودراه برون رفت از همه مشکلات و رسیدن به نقطه آرمانی در مسائل گوناگون از جمله سیاسی،اقتصادی ،دینی و ...با پژوهش اجرا میگردد و بدانیم درزندگی امروز سرعت تحقق علوم و دانش در آن لحظه میباشد و مستلزم این حرکت سریع، همراه شدن دانش آموزان با این تحولات است.

سپس زینت بخش معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار اسلامشهر هم در سخنانی با گرامیداشت هفته پژوهش بیان داشت:اگر بخواهیم آینده جامعه و کشور خود را بسازیم از حال باید به فکر باشیم و در صورت نداشتن تحصیلات عالیه کار مشکل خواهد بود.

او خاطر نشان کرد:در فرمانداری اسلامشهر هیئت اندیشه ورز در رابطه با مبحث پژوهش راه اندازی شده که دانش آموزان با ارائه ایده و طرحهای خود از حمایت برخوردار خواهند بود.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار