زنگ پژوهش در مدارس زبرخان نواخته شد

پانا (زبرخان) - با حضور رئیس و معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش زبرخان و رئیس شورای اسلامی شهر درود زنگ پژوهش در دبیرستان زینب کبری(س)شهر درود نواخته شد.

کد مطلب: ۹۸۶۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
زنگ پژوهش در مدارس زبرخان نواخته شد

مدیر اداره آموزش و پرورس زبرخان در این مراسم پژوهش را یکی از مهمترین مولفه های توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: با حرکت به سمت تحقیق و پژوهش، جامعه علمی از ایستایی به تحرک و پویایی علمی جریان می یابد.

سید مجتبی تاراش تصریح کرد: نیاز کنونی جامعه پژوهش و تربیت نیروهای خلاق و پرسشگر است که در این زمینه دانش آموزان، دانش پژوهان و نخبگان علمی باید به خلق ایده ها و برنامه های عملیاتی روی بیاورند.

وی با اشاره به اینکه هفته پژوهش با شعار پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین، رونق تولید از ۲۳ آذرماه اغاز می شود و تا 28 آذرماه ادامه دارد، افزود: بازدید از مراکز علمی پژوهشی، مسابقات علمی دانش آموزی در پژوهشسرای جابربن حیان شهر درود و تجلیل از پژوهشگران برتر از جمله برنامه های هفته پژوهش آموزش و پرورش زبرخان است.

تاراش با بیان اینکه برای پیشرفت علمی و آموزشی پژوهش و تحقیق سنگ بنای اولیه به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: روی آوردن معلمان و دانش آموزان به سمت رویکرد پژوهشی و حاکم شدن فضای پرسشگری و جستجوگری در مدارس از جمله مواردی است که آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار