اولویت سازمان فضایی ایران برای توسعه کاربردها و خدمات فناوری فضایی

یزد(پانا) - رئیس سازمان فضایی ایران در شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزدگفت :سازمان فضایی ایران توسعه کاربردها و خدمات فناوری فضایی را در تمام استان‌های کشور در اولویت برنامه‌های خود دارد و در این مسیر آماده هر گونه همکاری است.

کد مطلب: ۹۷۶۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اولویت سازمان فضایی ایران برای توسعه کاربردها و خدمات فناوری فضایی

مرتضی براری، با بیان رویکرد و فعالیت‌های سازمان فضایی ایران گفت: با همه تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی در سال های گذشته این سازمان به دستاورد‌های ارزشمندی دست یافته است و این مسیر را با افتخار و اراده جوانان خلاق ادامه خواهیم داد.

براری در ادامه بیان داشت: سازمان فضایی ایران توسعه کاربردها و خدمات فناوری فضایی را در تمام استان‌های کشور در اولویت برنامه‌های خود دارد و در این مسیر آماده هر گونه همکاری است.

در این نشست برای اولین بار در استان یزد، تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خطرپذیر در طرح تامین، راه‌اندازی، بومی‌سازی و نگهداری زیرساخت‌های دریافت تصاویر ماهواره‌ا‌‌ی بین سازمان فضایی ایران، صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق پژوهش و فناوری استان و نماینده شرکت کنسرسیوم شرکت های دانش بنیان به امضاء رسید.

در چهاردهمین شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گزارش وضعیت حوزه فاوای استان و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در حوزه فضایی ارائه شد.

محمدرضا پاکدل، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، ضمن ارائه گزارشی از حوزه فاوای استان، برگزاری نشست‌های کاری بین تیم کارشناسی سازمان فضایی و دستگاه‌ها، دانشگاه‌ها، پارک‌ علم و فناوری در سفر دو روزه مسئولین سازمان فضایی ایران و رئیس این سازمان را سبب توسعه‌ کاربرد‌ها و خدمات حوزه‌ی فضایی در دستگاه‌های استانی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار