فرماندار شهرستان شیروان:

بسیج همه جا بوده و هست و متعلق به همه است

شیروان(پانا) - فرماندار شهرستان شیروان در جلسه شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری حضرت امیرالمؤمنین(ع) که با حضور فرمانده و جانشین سپاه ناحیه شیروان، اعضای شورا و فرماندهان محترم پایگاه های مقاومت در محل سالن اجتمات این حوزه برگزار گردید گفت: رویکرد فکری را که بسیج ترویج می دهد بسیار ارزشمند است.

کد مطلب: ۹۷۶۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
بسیج همه جا بوده و هست و متعلق به همه است

امین مرآتی در این جلسه افزود: یکی از دلایلی که در شهرستان شیروان در اتفاقات اخیر جزو شهرستان هایی بوده که مشکل نداشتیم به فضای هماهنگی جریان های صاحب نفوذ و مدیران و مسئولین برمی گردد که باعث شد بستر ورود افراد ناراحت فراهم نشود.

وی اظهار داشت: در تمام دنیا برای ماندگاری و حیات خود بحث پیشگیری را که بسیار مهم است مطرح می کنند و اگر فاصله طبقاتی در هر جامعه ای زیاد شود خشم اجتماعی را ایجاد می کند و ما باید تلاش کنیم که این ناراحتی و فاصله طبقاتی تبدیل به خشم اجتماعی نشود.

فرماندار شهرستان شیروان گفت: در کشورهای پیشرفته همه پای کار هستند و احساس مسئولیت می کنند و ما نقش مردم در مدیریت کشور و حاکمیت اجتماعی را کم رنگ کرده ایم و عدم مشارکت در حل مشکلات و نقش مردم در مدیریت عملی کشور نگران کننده است و بعد از جنگ نیز مردم را دور کرده ایم و یک جامعه تکامل یافته و بالنده جامعه است که مردم آن را اداره کنند و گلیم این شهر را خودمان باید از آب بکشیم و این خودمان شامل همه است.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار