معاون سرمایه انسانی بسیج استان سمنان:

رسیدگی به امور رفاهی بسیجیان، هدف ماست

سمنان (پانا) - معاون سرمایه انسانی بسیج استان سمنان با بیان اینکه صندوق ذخیره بسیجیان از سال 1376 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، گفت: رسیدگی به امور رفاهی بسیجیان، هدف ماست.

کد مطلب: ۹۷۴۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
رسیدگی به امور رفاهی بسیجیان، هدف ماست

مهدی رضائی در گفت و گو با خبرنگار پانا سمنان خاطرنشان کرد: صندوق ذخیره بسیجیان در قالب طرح «سحاب» در بخش های مختلف اشتغالزایی و کارآفرینی، بیمه، تسهیلات، گردشگری و سایر برنامه های متناسب با هرسال به بسیجیان، خدمات رسانی می کند.

وی، با اشاره به اهمیت و ضرورت مسئله ایجاد اشتغال فوری برای جوانان، افزود: از مزایای طرح های صندوق ذخیره بسیجیان در این راستا می توان به ایجاد اشتغال با امنیت شغلی بالا و درآمدزایی قابل قبول برای جوانان عضو فاقد شغل می باشد.

معاون سرمایه انسانی بسیج استان سمنان، ادامه داد: اهداف این طرح عبارتند از ارائه راه حل فوری برای معضل بیکاری جوانان، ایجاد شغل با حاشیه امنیت شغلی حداقل سه سال، توانمندسازی اعضا در اداره معیشت زندگی، ایجاد فرصت برای جوانان با تحصیلات پایین تر و مهارت های حرفه ای کمتر و ایجاد امید در جوانان.

رضائی همچنین خاطرنشان کرد: از آنجایی که این صندوق در راستای حل مشکلات معیشتی و خرد بسیجیان عضو، اقدام به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در اقساط 36 ماهه نموده است و این تسهیلات در قالب کمک هزینه معیشتی، کمک هزینه ازدواج و جهیزیه، کمک هزینه درمان و کمک هزینه اشتغال خانگی با معرفی به بانک های عامل صورت می گیرد؛ در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر صندوق به بسیجیان، تسهیلات وام مقرر شده به شهرستان ها و مناطق استان، اعطا گردید.

وی اظهار داشت: در راستای لبیک به فرامین رهبری و اجرایی سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی و به کارگیری سبک اصیل زندگی ایرانی_اسلامی در زندگی روزمره مردم خصوصا بسیجیان، خدمات گردشگری در صندوق ذخیره بسیجیان کلید خورد.

معاون سرمایه انسانی بسیج استان سمنان، به دیگر امتیاز عضویت در صندوق ذخیره بسیجیان اشاره کرد و افزود: بسیجیان عضو صندوق همچنین می توانند از خدمات بیمه مکمل با پرداخت سالیانه 60 هزارتومان با کلیه مزایا استفاده نمایند.

رضائی در پایان خاطرنشان کرد: بسیجیان، جهت اطلاع از خدمات می توانند به سایت www.szbasijian.ir مراجعه نموده و یا با شماره تماس 09100342654 (نماینده صندوق) تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار