حضور معاون هماهنگی و رئیس اداره ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در کلات

کلات(پانا)- معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به همراه افشار رئیس اداره ارزیابی و عملکرد کارکنان ،جهت بازدید از پروژه های در حال ساخت ،بازدید مدارس و نشست با فرهنگیان کلات به این شهرستان سفر یک روزه داشت.

کد مطلب: ۹۷۵۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور معاون هماهنگی و رئیس اداره ارزیابی   اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در کلات

در ابتدای سفر حسین شادکام معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به همراه افشار رئیس اداره ارزیابی استان و رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش از آموزشگاه در حال ساخت حضرت هاجر(ع) روستای چنار بازدید کردند و بعد از آن در جمع مدیران مدارس این روستا و همکاران آموزشگاه مذکور حضور یافته و در جمعی صمیمی با آنها به گفتگو پرداختند.

معاون هماهنگی مدیر کل در این نشست ظرفیت دانش آموزان روستاها را بسیار بالا دانست و مدارس را نمایندگان نظام و حکومت در روستاها عنوان نمود و گفت: شما همکاران باید با فضای روستا در ارتباط باشید و در‌موضوعات مختلف مردم را به مشارکت دعوت نمایید و از این فرصت خدمتی که برایتان فراهم شده است نهایت استفاده را ببرید، چرا که تعاملات باعث توانمند سازی و ایجاد ظرفیت های خوب می شود .

وی در‌جمع همکاران چنار، تاثیر‌گذاری یک‌معلم در‌تمامی زمینه ها را حائز اهمیت دانست و افزود: ما به خوبی از مشکلات شما همکاران آگاهی داریم و در حد توان در صدد رفع آنها هستیم و از زحماتتان کمال تشکر و قدردانی را داریم .

در ادامه سفر ،وی و هیئت همراه جهت غبارروبی در‌مزار‌ #گلزار_شهدای_مسجدجامع حضور یافتند و بعد از آن با خانواده معلم شهید افچسته دیدار و گفتگو کردند.

سپس معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه انتخابات_دانش_آموزی مرحله شهرستان که در محل مرکز آموزشی رفاهی نادر یک برگزار شد شرکت کرد و در‌جمع دانش آموزان، تجربه شورای دانش آموزی را ،تجربه ای برای اقدامات جدی تر در آینده عنوان نمود و گفت: اگر شما دانش آموزان در‌مدرسه تجارب خوب و کافی‌را کسب کنید ،قطعا می‌توانید در جامعه نیز این تجارب را عرضه کنید.

وی در ادامه به تشریح بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: بیشترین مخاطب مورد خطاب این بیانیه شما جوانان و نوجوانان هستید، چرا که این نظام نیازمند متخصصانی است که بتوانتد در آینده در عرصه مدیریتی شهر و کشور گام بردارید و به سوی تمدن سازی حرکت کنید.

معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی که به همراه رئیس اداره ارزیابی استان و مدیر اداره کلات در ادامه در نهمین جلسه شوارای آموزش و پرورش کلات حضور یافتند، بیان کرد: در شورای آموزش و پرورش ظرفیت های بالا،خوب و ویژه ای وجود دارد و این شورا بالا مقام و بلند جایگاه همراه با قوانین خاص است.

وی افزود: ضمن اینکه ما در سایر جلوه های آموزش و پرورش موضوع مشارکت را داریم ولی بارز ترین جلوه ی مشارکت در شورای آموزش و پرورش بیشتر‌نمود دارد و این شورا نیز برگرفته از سند تحول بنیادین است.

شادکام در جمع مسئولین شهرستان، شهرستان کلات را یکی از شهرستان های پیشرو در استان دانست و اظهار کرد: به موضوع نماز در مدارس بیشتر اهمیت دهیم و دانش آموزان را به سمت نماز اول وقت تشویق کنیم و از سایر دستگاهها درخواست داریم همچون گذشته در تمامی موضوعات همراه و همگام با آموزش و پرورش باشند ،چرا که آموزش و پرورش در دور دست ترین و صعب العبور ترین مناطق مدرسه دارد و این نشانه ی دغدغه مندی ما در بحث تعلیم و تربیت و موفقیت فرزندان این مرز و بوم است

در ادامه سفر یک روزه معاون هماهنگی استان در جشن تجلیل از زحمات پرسنل شاغل در مدارس و مراکز غیردولتی شهرستان جایگاه مدارس غیر دولتی را در کنار آموزش و پرورش تثبیت شده دانست و گفت: در استان خراسان رضوی ۱۳۹۰۰ دانش آموز در مدارس غیر دولتی در حال تحصیل هستند و این امار در شهرستان کلات نسبت به جامعه آماری استان پایین است که باید تمهیدات لازم برای جذب بیشتر دانش اموزان در این مدارس اندیشیده شود .

شادکام در جمع شاغلین و موسسین مدارس غیر دولتی کلات گفت :مدارس شما جزو مدارس خوب ما در تمامی حوزه های هستند و امیدواریم با همکاری هم در اجرای برنامه های پیش روی آموزش و پرورش به موفقیت های بیشتری دست یابیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار