با حضور مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش:

همایش استانی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات برگزار شد

مشهد(پانا)- با حضور مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی همایش استانی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در مرکز آموزشی رفاهی امام علی (ع) مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۱۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش استانی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات برگزار شد

زهرا مظفر مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در این جلسه گفت: ارزیابی عملکرد، نظارت و بازرسی و پاسخگویی به شکایات سه ماموریت و تکلیف اصلی این حوزه محسوب می شود.

وی افزود: آموزش و پرورش متعهد شده تا سال 1400، حدود 20 درصد از نیروی انسانی اداری خود را کاهش دهد و قطعا میزان نیروهای اداری کاهش می یابند و باید طوری برنامه ریزی شود که کارها و وظایف به خوبی مثل گذشته انجام شود.

مظفر تصریح کرد: اگر اعتقاد راسخی به نظام و مملکت خود داشته باشیم باید تحمل خود را بالاتر بریم و با درک شرایط به جلو پیش رویم و کار در این شرایط کاری جهادی است و مطمئن باشید خدا نیز کمک خواهد کرد تا ماموریت های خود را انجام دهید.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: انتظار ما این است که در ارزیابی ها در بخش بارگذاری مستندات و اطلاعات نهایت دقت صورت گیرد چرا که سامانه هوشمند نیست و صحت ارزیابی ها بسیار مهم است و با این اوصاف می توانیم خروجی کیفی و ارزیابی خوبی داشته باشیم تا عملکرد سازمان ارتقاء یابد.

وی اظهار کرد: در حوزه بازرسی کار عمده ما نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات ابلاغی وزارت آموزش و پرورش است و این کار همیشگی و دائمی است.

مظفر در پایان خطاب به کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان گفت: در حوزه نظارت و بازرسی با تشکیل کمیته سلامت اداری و مبارزه با فساد و صیانت از حقوق شهروندی، گلوگاه های فساد را شناسایی و مسدود نمایید تا برنامه ها و اهداف سازمان محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار