با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در اهر صورت گرفت؛

دبستان دو کلاسه خیرساز علی اکبر عطایی اهری افتتاح شد

اهر(پانا) - پیش از ظهر چهارشنبه 20 آذرماه و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی دبستان دو کلاسه خیرساز علی اکبر عطایی اهری روستای کردلقان اهر افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۷۵۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
دبستان دو کلاسه خیرساز علی اکبر عطایی اهری افتتاح شد

پیش از ظهر چهارشنبه 20 آذرماه و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی دبستان دو کلاسه خیرساز علی اکبر عطایی اهری روستای کردلقان اهر در متراژ 100 متر مربع با هزینه بالغ بر ۳ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

حاجی زاده امام جمعه اهر با بیان اینکه در کنار احداث مدرسه باید در زمینه ارتقای سطح علمی کشور نیز تلاش کنیم و در کنار احداث مدرسه سطح علمی و آموزشی کشور را ارتقا دهیم اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب تلاش در راه مدرسه سازی را جهاد مقدس عنوان کرده اند و در فرهنگ ایرانیان دنبال کردن کار خیر به عنوان یک ارزش تلقی می شود.

رمضان پور، مدیر آموزش و پرورش در این مراسم ضمن تقدیر از خانواده عطایی جهت احداث این دبستان، کار خیر را جزو باقیات الصالحات دانسته تداوم این اعمال را خواستار شد.

رمضان پور گفت: آنچه به دست خیرین مدرسه ساز رخ می دهد اقدام برای ساخت یک مدرسه نیست بلکه یک اتفاق مبارک و بزرگ را نهاد سازی می کنند.

شایان ذکر است در این مراسم دانش آموزان و آموزگار این دبستان با اهدای یک جلد قرآن و تابلویی از زحمات این خیر نیک اندیش تجلیل نمودند.

تصاویر بیشتر:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار