پاشایی در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش منطقه اهر:

ایجاد انگیزه در خیرین جزو برنامه های آموزش و رورش باشد

اهر(پانا) - جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش منطقه اهر با حضور مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت استان آذربایجان شرقی بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۹ مهر ماه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۲۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد انگیزه در خیرین جزو برنامه های آموزش و رورش باشد

جعفر پاشایی در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش اهر گفت: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به حل مشکلات مجموعه نیست بنابراین تمام دستگاه ها باید کمک و یاور دستگاه تعلیم و تربیت باشند تا بتواند به اهداف عالی خود برسد.

وی افزود: مسئولین آموزش پرورش شهرستان اهر می توانند از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه استفاده کنند تا بتوانیم شاهد پیشرفت و ترقی منطقه باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: برنامه های مصوب و مهم آموزش و پرورش در اولویت قرار گیرد با اولویت بندی می توانیم برای رسیدن به اهداف آموزش و پرورش تمرکز کنیم.

پاشایی تاکید کرد: خیرین بازوی دستگاه تعلیم و تربیت هستند با ایجاد انگیزه و تشویق خیرین مناطق می توانیم آنها را به طرف آموزش و پرورش سوق دهیم.

به گفته ی پاشایی بحث نیروی انسانی منطقه اهر به نحو مناسب مدیریت شده است بنابراین با توانمند سازی نیروهای جدید الورود می توانیم در امر کیفیت آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش این منطقه قدم های بیشتری برداریم.

قادر رمضانپور مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر نیز در این جلسه گفت: رویکرد اصلی آموزش و پرورش استان که رضایتمندی عمومی فرهنگیان ، دانش آموزان و اولیا است در منطقه اهر نیز این رویکرد پایه و اساس می باشد .

گفتنی است، در سفر یکروزه مدیرکل به شهرستان اهر تجلیل از فرماندار شهرستان و تقدیر از علی اصغر اصغری بازنشسته فرهنگی آموزش و پرورش منطقه اهر نیز انجام پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار