برگزاری شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران

تهران (پانا) - در اولین شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی شهر تهران، عبدالرضا فولادوند، حمایت و پشتیبانی خود را ازسازمان دانش آموزی شهر تهران اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۷۵۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران

اولین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی با حضور عبدالرضا فولادند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش، عباس باستانی، رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران، معصومه باصری، رئیس سازمان دانش آموزی منطقه 8 و رئیس مجمع مربیان شهر تهران و حسین بختیاری، رییس مجمع برادران و جمعی از رؤسای سازمان دانش آموزی مناطق مختلف آموزش و پرورش شهر تهران، روز سه شنبه 98/09/19 در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

در این جلسه باستانی، رئیس سازمان دانش آموزی شهر تهران، ضمن عرض خیر مقدم به اعضا و تشکر از دکتر فولادوند، به بیان گزارش جامعی از فعالیتهای سازمان دانش آموزی شهر تهران در سال تحصیلی اخیر پرداخت.

در ادامه عبدالرضا فولادوند ضمن ابراز لطف به اعضای شورا و اهمیت فعالیت های تشکیلاتی در مدارس، حمایت و پشتیبانی خود را از سازمان دانش آموزی شهر تهران اعلام نمود و با بیان این نکته که شاد بودن دانش آموزان و سلامت جسم و روح سرمایه های زندگی، حائز اهمیت است، خواهان رسیدگی بیش از پیش به وضعیت تغذیه دانش آموزان در پایگاه تغذیه سالم مدارس شد.

در خاتمه دانش آموزان و مربیان حرف ها و مسائل خود را به سمع فولادوند رسانده و ایشان نیز با مهری دلسوزانه و صبری پدرانه شنوا بود و اعضا را به ثبت خاطره با خودمهمان نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار