یازدهمین جشن فراگیری نخستین واژه (آب) با همکاری آموزش و پرورش منطقه 8 و شرکت آبفای منطقه 2

تهران (پانا) - با هدف آموزش و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف بهینه آب و صرفه جویی، یازدهمین جشن فراگیری نخستین واژه (آب) با همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه 8 و شرکت آبفای منطقه 2 امروز سه شنبه 98/09/19 در سالن شهید آوینی اداره آموزش و پرورش منطقه 8 تهران برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۵۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
یازدهمین جشن فراگیری نخستین واژه (آب) با همکاری آموزش و پرورش منطقه 8 و شرکت آبفای منطقه 2

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه۸، یازدهمین جشن فراگیری نخستین واژه (آب) امسال نیز با همکاری شرکت آبفای منطقه دو و آموزش و پرورش منطقه8 با حضور مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه، دودانگه مدیر آب و فاضلاب ناحیه 3، سیم باب مدیرآب و فاضلاب ناحیه 2، محمدخانی مدیر روابط عمومی شرکت آب، قبادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، شیخی معاون پژوهش و دانش آموزان ومربیان مدارس تحت پوشش طرح نخستین واژه (آب) در سالن شهید آوینی منطقه 8 برگزار گردید.

در این برنامه مینو زمان, مدیر آموزش و پرورش منطقه8 با سرودن شعری زیبا با مضمون مصرف آب برای دانش آموزان، اظهار داشت: جشنواره نخستین واژه آب، با هدف آموزش و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف بهینه آب و صرفه جویی برگزار می شود که امید است در آینده ای نزدیک شاهد اثرات آن باشیم.

این جشن در فضایی شاد و خاطره انگیز همراه با برگزاری نمایش شاد و موزیکال مصرف بهینه آب، اجرای مسابقه و اهدای جوایز و هدایای تبیلغی و آموزشی برگزار شد و دانش آموزان کلاس اولی در کنار تعدادی از دانش آموزان پیش دبستانی با روش های صرفه جویی و راهکارهای مصرف بهینه آب آشنا شدند.

لازم به ذکر است همزمان با این جشن مسابقه نقاشی با موضوع آب و صرفه جویی در مصرف این مایع حیات بخش برگزار و از صاحبان 6 اثر برگزیده دانش آموزان مدارس منطقه تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار