برگزاری کارگاه های آموزش پیشگیری از آنفولانزا در مدارس بجنورد

بجنورد (پانا) -مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از بیماری آنفلوآنزا در مدارس این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۵۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه های آموزش پیشگیری از آنفولانزا در مدارس بجنورد

محمد امیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: در راستای پیشگیری از ابتلا دانش آموزان به بیماری آنفولاآنزا کارگاه های آموزشی در مدارس برای دانش آموزان و والدین توسط آموزش و پرورش و کارشناسان بهداشت در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه باید همه با راهکاری های پیشگیری از ابتلا به این بیماری آشنا شوند تصریح کرد: بروشور و پوسترهای در خصوص آشنایی با این بیماری و جلوگیری از ابتلا به این بیماری در مدارس نصب شده است تا دانش آموزان با آنفلوآنزا و راه های پیشگیری از آن بیشتر آشنا شده و آن را به کار گیرند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از توزیع صابون و مایع دستشویی بین مدارس شهری و روستایی شهرستان خبر داد و افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی، برای مراقبین سلامت مدارس، تکرار مطالب آموزشی در صبحگاه مدارس، جلوگیری از حضور دانش آموزان مشکوک به بیماری در مدارس، توجیه کادر اداری و آموزشی مدارس از دیگر برنامه هایی است که انجام شده است.

امیری بازدید میدانی از مدارس توسط کارشناسان آموزش و پرورش و بهداشت و ابلاغ بخشنامه هایی با محتوای آموزشی در خصوص این بیماری و نشست تخصصی با مسئولین مربوطه را از دیگر اقدامات انجام شده توسط آموزش و پرورش عنوان کرد.

وی از اولیاء خواست در صورتی که فرزندشان بیمار است و یا مشکوک به این بیماری است، از آنها در منزل مراقبت نمایند و از فرستادن آنها به مدارس خودداری کنند تا بهبود یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار