سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از بیماری های واگیر و غیر واگیر برای 150 مراقب و رابط سلامت مدارس استان

بجنورد(پانا) - سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: دوره آموشی ضمن خدمت یک روزه (8 ساعت) با موضوع پیشگیری از بیماری های واگیر فصلی مانند آنفولانزا و سرما خوردگی با حضور 150 فراگیر از مراقبین و رابطین سلامت خراسان شمالی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۵۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از بیماری های واگیر و غیر واگیر برای 150 مراقب و رابط سلامت مدارس استان

مهدی خطیب‌زاده در توضیح این خبر افزود: با عنایت به شیوع آنفولانزا و بیماری های فصل سرما و لزوم دانش افزایی و بروز رسانی اطلاعات آموزشی در این زمینه این دوره آموزشی بصورت متمرکز استانی برگزار گردید که اساتید دوره از کارشناسان مجرب دانشگاه علوم پزشکی استان بودند .

وی ادامه داد: با توجه به اینکه موج اول شیوع آنفولانزا رو به کاهش است و احتمال شروع موج دوم آن به شدت بیشتر مورد انتظار است ، آموزش مدیران مدارس نیز در دستور کار قرار دارد ، استفاده از ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی در این راستا از سیاست های معاونت تربیت بدنی و سلامت استان خواهد بود.

سجادی رییس اداره سلامت و تندرستی معاونت افزود: در این دوره آموزشی شیوه نامه چهارمین جشنواره سفیران سلامت نیز برای فراگیران تبیین گردید .با توجه به اینکه مراقبین و رابطین بهداشت در سه رشته مقاله نویسی ،عکاسی و فیلم کوتاه می توانند شرکت کنند سه مدرس با رشته های تخصصی مرتبط نیز موارد آموزشی در این زمینه ها را ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار