باید نوجوان و جوان تراز ایران اسلامی تربیت کنیم

بوشهر(پانا)_نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت : پیشرفت هر جامعه نیازمند داشتن آموزش و پرورش درخور و شایسته است.

کد مطلب: ۹۷۵۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
باید نوجوان و جوان تراز ایران اسلامی تربیت کنیم

آیت‌الله صفایی بوشهری در همایش دو روزه علمی و آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی کشوری در بوشهر اظهار داشت: پیشرفت هر جامعه نیازمند داشتن آموزش و پرورش درخور و شایسته است.

امام جمعه بوشهر گفت : آموزش و پرورش در هندسه مدیریت منابع و تولید حوزه‌های انسانی زیرساخت و فندانسیون این هندسه است. اگر آموزش و پرورش دارای قوام درخور و دارای توانمندی لازم نباشد قطعا تمامی دستگاه‌ها و نظام‌ها در هندسه نظام دچار چالش خواهد شد.

صفایی بوشهری افزود : آموزش و پرورش نیازمند توجه فوق‌العاده و برنامه‌ریزی فوق روز و مدریریت فعال و طراحی‌های دانش‌بنیان و نظارت‌های کارآمد و بازتولید پروژه‌های نوین متناسب با ضعف‌ها و قوت‌ها و فرصت‌ها و تهدیدها است.

امام جمعه بوشهر گفت:‌ آموزش و پرورش باید ۵۰ سال از زمان جلو باشد و آموزش و پرورش به روز داشتن ساده‌اندیشی است و باید نیازهای ۵۰ سال آینده کشور را بداند و برنامه‌ریزی کند.

وی اضافه کرد:‌ اگر در جامعه‌ای مدارس مجهزترین بود، امیدی به آموزش و پرورش هست و اگر بانک‌ها پیشرفته‌تر از دیگر نهادها بودند بدانید که به معنای توقف است.

وی گفت: اگر در روش تدریس مشکل داشته باشیم یا در تالیف کتاب برنامه نوین نداشته باشیم یا در عرصه رشد فکری روش عمومی ناکارآمد داشته باشیم، راهی که رفته‌ایم اشتباه است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش مهمی در حوزه پرورشی دارد، تاکید کرد:‌ باید نوجوان و جوان تراز ایران اسلامی تربیت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار