برگزاری نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدصنایع فلزی پیشوا

پیشوا(پانا) - جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پیشوا با محوریت بررسی مشکلات واحد تولیدی صنایع فلزی با حضور مدیرعامل شرکت در دفتر فرماندار منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۴۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست  ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدصنایع فلزی پیشوا

حسین عباسی‌ فرماندار پیشوا در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بیان کرد: به موازات پیگیری توسعه و تقویت حوزه صنعت، مسائل صنایع و واحدهای تولیدی شهرستان مورد به مورد بررسی و نسبت به رفع آنها چاره‌اندیشی می‌شود.

او در ادامه خاطر نشان کرد: در جلسات اختصاصی و موردی با صاحبان صنایع مشکلات آنها احصا شده و با پیگیری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سطح شهرستان و استان نسبت به رفع آنها اقدام می‌کنیم.

عباسی افزود: استاندار تهران نسبت به رونق تولید و رفع چالش‌های موجود در این زمینه، اهتمام ویژه ای داشته و همین سیاست نیز در‌ سطح شهرستان‌ها به ویژه شهرستان پیشوا دنبال می‌شود.

فرماندار پیشوا تاکید کرد: مجموعه فرمانداری و ادارات مرتبط برای کمک به تمام واحد های فعال و رفع مشکلات واحدهای نیمه فعال و غیرفعال آمادگی لازم را دارا بوده و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.

در افتتاح فاز نخست کارخانه صنایع فلزی پیشوایکصد نفر و در افتتاح کامل بیش از دو هزار نفر مشغول به کار می‌شوند و اولویت جذب با نیروهای‌ بومی‌ منطقه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار