فرماندارپیشوا تاکید کرد: ضرورت ایجاد توازن میان اقدامات دستگاه‌ها و مطالبات مردم پیشوا

پیشوا (پانا) - فرماندار شهرستان پیشوا گفت: مردم این دیار حق بزرگی به گردن انقلاب و مسئولین نظام دارند و باید میان اقدامات دستگاه‌ها و سطح مطالبات مردم توازن ایجاد کرد تا بتوان به خواسته های آنان جامه عمل پوشاند.

کد مطلب: ۹۶۱۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندارپیشوا تاکید کرد: ضرورت ایجاد توازن میان اقدامات دستگاه‌ها و مطالبات مردم پیشوا

حسین عباسی فرماندار پیشوا در مراسم معارفه سرپرست معاونت برنامه ریزی‌، اداری و مالی فرمانداری‌ شهرستان، بیان داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، موهبت و لطف الهی است که باید از این ودیعه به نحو شایسته ای بهره برده تا بتوانیم دین خود را نسبت به مردم و نظام اسلامی ادا و برای کمال و رشد اخلاقی و معنوی خود استفاده کنیم.

او در ادامه افزود: کارکردن در شرایط کنونی و کسب رضایت مردم، نوعی ایثار و مجاهدت است که با پاکدستی، دلسوزی، فعالیت مستمر و پویایی معنا می یابد.

فرماندار شهرستان پیشوا اظهار داشت: از مجموعه فرمانداری با برخورداری از نیروهای جوان و دارای پتانسیل قوی انتظار می رود در برنامه‌های شهرستان پیشرو بوده تا مشکلات و مسائل موجود رفع گردد.

عباسی گفت: مردم این دیار حق بزرگی به گردن انقلاب و مسئولین نظام دارند و باید میان کارها و سطح مطالبات مردم توازن ایجاد کرد تا بتوان به خواسته های آنان جامه عمل پوشاند.

فرماندار شهرستان پیشوا ادامه داد: در اسفندماه سال جاری، شاهد برگزاری انتخابات به عنوان یک پروژه ملی خواهیم بود و بی شک نوع عملکرد ما مسئولان در طول سال در کم و کیف برگزاری انتخابات، اثرگذار است.

او یادآور شد: در انتخابات پیش رو ضمن ضرورت احصای داشته‌ها به منظور فراهم سازی امکانات، با نصب العین قرار دادن قانون، انتخاباتی سالم، باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم را برگزار خواهیم کرد.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار