تردد از محور خلخال-اسالم فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

اردبیل (پانا) - رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: تردد از محور خلخال-اسالم فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

کد مطلب: ۹۷۴۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تردد از محور خلخال-اسالم فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

سرهنگ سید محمد صفوی، رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به بارش برف و تغییر شرایط جوی در اکثر نقاط استان، بر ضرورت قانونمندی رانندگان تاکید کرد و گفت: تردد از محور خلخال-اسالم فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

او افزود: به دنبال تغییر شرایط جوی و کاهش چشمگیر دمای هوا و بارش برف در اکثر نقاط استان، مشکلاتی در تردد عادی وسائط نقلیه به وجود آمد.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز و تردد در جریان است؛ افزود: تردد از محور خلخال-اسالم با لحاظ وجود کولاک مقطعی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

صفوی با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی در اکثر محور‌ها انجام شده، بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاکن خودرو تاکید کرد و گفت: در محور‌های سرچم، پارس آباد و بیله سوار شرایط جوی بارش باران حاکم است.

او بیان کرد: با توجه به خیس و لغزنده بودن محور‌های مواصلاتی، رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کرده و پایبند به اصول رانندگی ایمن باشند.

رئیس پلیس راه استان با تأکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفر‌های غیرضروری اجتناب کنند؛ گفت: رانندگان به توصیه‌های ترافیکی پلیس توجه ویژه داشته و مشارکت با پلیس و قانونمندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی تلقی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار