معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران :

ضرورت نظارت مستمربر بانک اطلاعات و آموزش اولیای بی‌سواد و کم‌سواد خانواده دانش‌آموزان ازسوی مدیران واحدهای آموزشی

تهران (پانا) - اعضای شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران از آموزشگاه سواد‌آموزی علوی ورامین بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۹۷۴۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت نظارت مستمربر بانک اطلاعات و آموزش اولیای بی‌سواد و کم‌سواد خانواده دانش‌آموزان ازسوی مدیران واحدهای آموزشی

شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران درجریان این برنامه از فعالیت‌های سوادآموزی دبستان دخترانه علوی شهرستان ورامین بازدید به عمل آوردند و ضمن حضور در کلاس دوره سوادآموزی مسائل کمی و کیفی مربوط به آموزش را مورد بررسی قرارداده و از نزدیک در جریان روند پیشرفت تحصیلی سوادآموزان قرار گرفتند.

رضااصلانی شاهسوار معاون سوادآموزی آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه اظهار داشت: شناسایی اسمی و مکانی اولیای دانش‌آموزان، ایجاد مسئولیت درقبال فعالیت‌های سوادآموزی برای مدیران مجتمع‌ها، مدارس دولتی و غیردولتی از جمله ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و فرصت‌های موجود در شهرستانهای استان تهران است.

او در ادامه همچنین نظارت بر بانک اطلاعات و آموزش اولیای بی‌سواد و اعضای بی‌سواد و کم‌سواد خانواده دانش‌آموزان از سوی مدیر مدرسه را یکی از راهکارهای اجرایی مشارکت‌های همگانی در امر شتاب‌بخشی به فعالیت‌های سوادآموزی دانست.

در این برنامه تاجیک رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد، عربعلی زینالی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و محمدی مدیر آموزش و پرورش ورامین نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار