در راستای درس مطالعات اجتماعی انجام شد :

مهارت همکاری و تقسیم وظایف در گردش علمی دانش آموزان پایه سوم دبستان علامه حلی

بیرجند (پانا) ـ – دانش آموزان پایه سوم 302 دبستان هیأت امنایی پسرانه علامه حلی 1 دوره اول با همکاری آموزگار کلاس به گردش علمی و تفریحی رفتند .

کد مطلب: ۹۷۴۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مهارت همکاری و تقسیم وظایف در گردش علمی دانش آموزان پایه سوم دبستان علامه حلی

این برنامه مهارتی که توسط معصومه عربی از آموزگاران پرتلاش آموزشگاه تدارک دیده شده بود در پارک نزدیک آموزشگاه واقع در خیابان آیت الله عارفی برگزار شد.


علیرضا بنی اسدی مدیر دبستان علامه حلی 1 دوره اول گفت : این گردش علمی با هدف آشنایی دانش آموزان با مهارت همکاری و نحوه تقسیم وظایف در کارهای گروهی و جمعی در راستای درس مطالعات اجتماعی با حضور 30 دانش آموز برگزار شده است .


او ادامه داد : دراین برنامه علمی بین دانش آموزان تقسیم کار شده و هر یک از بچه ها در 4 گروه شامل گروه آموزش ، گروه تدارکات ، گروه انتظامات و گروه بهداشت فعالیت خود را انجام دادند و یک روز بانشاط را رقم زدند .


بنی اسدی افزود : گردش و بازدید علمی یکی از روش های فعال تدریس و شیوه ای مناسب برای یادگیری ـ یاددهی برخی از مهارت های مورد نیاز دانش آموزان است که گاهی برای مطالعه جامعه در خارج از کلاس ، آزمایشگاه یا کتابخانه ، محیط های خارج از مدرسه با توجه به هدف های معین آموزشی ، از سوی معلم و دانش آموزان طراحی و تنظیم می شود .


او خاطرنشان کرد : بازدید علمی در پیوند فعالیت‌های مدرسه با جامعه ، کسب تجارب واقعی و فعال بودن شاگردان بسیار مؤثر است .


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار