افتتاح کارگاه های کارآفرینی و اشتغالزایی در شهرک ولی عصر(عج) شیروان

شیروان (پانا) - کارگاه های کارآفرینی، اشتغالزایی و وضوخانه جدید با حضور جمعی از خانواده های معظم شاهد، مسئولین، خیرین و همشهریان عزیز در حاشیه ساختمان مسجد حضرت مسلم بن عقیل(ع) شهرک ولی عصر(عج) شهرستان شیروان افتتاح گردید.

کد مطلب: ۹۷۴۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح کارگاه های کارآفرینی و اشتغالزایی در شهرک ولی عصر(عج) شیروان

محمد محمدزاده قانعی عضو هیئت امنای این مسجد با بیان تقدیر و تشکر از زحمات همه خیرین نیکوکار، اعضای محترم هیئت امنای مسجد و همه عزیزانی که در راه اندازی این کارگاه ها و وضوخانه جدید زحمت کشیدند گفت: مسجد حضرت مسلم بن عقیل(ع) علاوه بر اینکه محل عبادت برای نمازگزاران گرانقدر این محله است با راه اندازی کارگاه کارآفرینی خیاطی با ثبت سفارش اولیه 200 لباس فرم و کارگاه آموزشی و تولیدی گلیم، جاجیم و تابلو فرش با مجوز فنی و حرفه ای و با مدیریت خانم حیدریان و مربیگری خانم حسین زاده و با هزینه کرد یک میلیارد و پانصد میلیون ریال برای جمع زیادی از خواهران شهرستان ایجاد اشتغال نموده است.

وی افزود: با توجه به حضور گسترده نمازگزار در این مسجد و نیاز به احداث وضوخانه جدید، به همت خیرین و با استفاده از تسهیلات بانکی 17 چشمه و روشویی جدید نیز جهت استفاده عموم احداث و به بهره برداری رسید.

محمدزاده قانعی در ادامه اظهار داشت: این مسجد یکی از مساجد نمونه کشور می باشد که در ساختمان جانبی آن با دارا بودن فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی و هنری، مرکز نیکوکاری محله، عابر بانک و ... توسط جوانان و نوجوانان و با مشورت پیشکسوتان شهرک ولی عصر(عج) اداره می شود.

خبرنگار ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار