لحظه های پیامبرانه در دبیرستان شهید دکتر چمران منطقه ۱۷

تهران (پانا) - مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ در لحظه های پیامبرانه دبیرستان شهید دکتر چمران که مسابقه کتابخوانی برای اولیای دانش آموزان است، شرکت کرد.

کد مطلب: ۹۷۳۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
لحظه های پیامبرانه در دبیرستان شهید دکتر چمران منطقه ۱۷

مهدی نیکبخت ضمن بازدید از حوزه برگزاری آزمون کتابخوانی لحظه های پیامبرانه گفت: این برنامه یک برنامه کامل می باشد که در آن هر سه ضلع موثر در فرایند تعلیم و تربیت -دانش آموزان، اولیا و مربیان- مشارکت فعال دارند. و به جرات می توانم بگویم این برنامه بی نظیر است که بنده مشابه آن را جایی ندیدم.
ایشان مدرسه شهید دکتر جمران را جزء بهترین مدارس استان و حتی کشور دانستند که در آن مشارکت و همکاری تمامی عوامل تعلیم و تربیت در راستای تحقق همه ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین در سطح بالایی وجود دارد.
در مسابقه کتابخوانی "لحظه های پیامبرانه" که ماخذ آن "سیری در سیره نبوی" استاد مطهری بود، بیش از ٣٥٠ نفر از پدران و مادران جمعا ٧٠٠ نفر از والدین به رقابت پرداختند.
مطابق سنوات قبل و بلکه پرشورتر؛ اولیای فرهیخته آمدند و همسران در کنارهم یک بار دیگر برروی نیمکتهای فرزندان خود به سوالات پاسخ دادند. این آزمون با رویکرد تقویت و تشویق اقبال به کتاب و کتابخوانی و با عنایت به اهداف ذیل برگزار شد:
۱_بازخوانی مجدد مقوله کتاب و مطالعه
۲_ تقویت حس همکاری و همدلی بین اولیای دانش آموزان با دبیرستان
۳_ ارتقا سطح دانش تاریخی و آشنایی بر سیره رسول مکرم اسلام
۴_ مشارکت مادران و پدران جهت افزایش تعامل مثبت آنان باهم و تسری این مهارت بر زندگی خانوادگی
۵_ مشارکت دانش آموزان در برنامه ریزی و برگزاری آزمون جهت کسب تجربه و مهارت لازم در این مورد
۶_تقویت جو فرهنگی و علمی دبیرستان در آستانه آزمون نیمسال نخست سال تحصیلی
به پنجاه نفر از برگزیدگان مسابقه جوایز نفیسی اهدا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار