یکی از انتظارات جامعه از آموزش و پرورش نوین تربیت صحیح افراد برای مدیریت می باشد

کلات(پانا)-با حضور‌ مدیر آموزش و پرورش کلات اولین جلسه قطبی مدیران مدارس متوسطه دوره دوم و هنرستان های فنی و حرفه ای شهرستان کلات در محل دبیرستان فاطمیه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۳۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
یکی از انتظارات جامعه از آموزش و پرورش نوین تربیت صحیح افراد برای مدیریت می باشد

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کللت در جمع مدیران قطب های مدارس متوسطه دوره دوم شهرستان گفت: یکی از تئوری های مدیریت، تئوری پنجره شکسته است‌‌، یعنی اگر اتفاق جزئی در مدرسه اتفاق بیافتد و به دنبال رفع آن نباشیم ممکن است حادثه بزرگتری رخ دهد و به یک جریان تبدیل شود ،پس‌طبق نظریه تسامح اگر همان لحظه با آن موضوع برخورد قاطع شود قطعا از بروز بسیاری از اتفاقات جلوگیری خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش کلات تربیت صحیح افراد برای مدیریت و ایجاد تغییر و تحولات در آینده را از انتظارات جامعه از آموزش و پرورش نوین برشمرد و اظهار نمود: ارتقای هوش عاطفی و مهارتی ،زیبا شناسی و آموختن و احیای مهارت های هنری برای آمادگی فرزندان جهت زیستن در عصر حاضر را لازم و ضروری است .

وی در ادامه برداشته شدن دیوار بین مدرسه و جامعه را حائز اهمیت دانست و عنوان نمود: اولیا و کادر مدرسه در مباحث تعلیم و تربیت باید به یک درک مشترک برسند ، مشارکت جامعه با مدارس را بیشتر‌کنیم تا با همراهی هم اتفاقات خوبی رو را رقم بزنیم .

پروانه در پایان منعطف بودن در برنامه را لازم دانست و بیان داشت:در تمامی برنامه ها از نظرات صاحب نظران استفاده کنیم ، به صورت واقع بینانه به مسائل بنگریم ، از بخشی نگری و جزئی نگری بپرهیزیم و به صورت سیستمی تصمیم بگیریم تا به رشد کافی و درست در برنامه هایمان برسیم .

در ادامه جلسه هر یک از معاونین،کارشناسان اداری و مدیران قطب ها به تشریح اهداف و برنامه های موجود در حوزه های خود پرداختند و بین آنها تبادل نظر گردید و در برخی از موارد راهکار های لازم و ضروری ارائه گردید.و در پایان اموال مازاد موجود در آموزشگاه فاطمیه طبق ضوابط در اختیار سایر آموزشگاه هایی که نیاز داشتند قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار