بازدیدمدیر آموزش و پرورش کلات از مدارس روستایی

کللات(پانا)-مدیر آموزش و پرورش کلات به همراه جمعی از کارشناسان اداری از مدارس روستاهای مومن_آباد سیرزار_پساکو بامچنار باغگاه آبگرم و محل احداث کانکس آموزشگاه عشایری_آلمالق بازدیدکردند و ضمن خدا قوت به همکاران ، مسائل و مشکلات موجود در مدارس را مورد بررسی قرار دادند و راهکار های لازم را ارائه نمودند.

کد مطلب: ۹۷۲۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدیدمدیر آموزش و پرورش کلات از مدارس روستایی

رمضان پروانه در ادامه بازدید از مدارس حوزه پساکوه در جمع همکاران #آموزشگاه_بروجردی #روستای_آبگرم ضمن تشکر از همکاران و خداقوت به آنها به تشریح شعار سال تحصیلی جدید پرداخت و توجه به چالش های حوزه پرورشی در کنار مسائل آموزشی را حائز اهمیت دانست و گفت: در کنار آموختن دروس، آموختن نحوه زندگی کردن به دانش آموزان باعث تسهیل در امر تعلیم و تربیت می شود.

وی در ادامه لازمه ی زندگی درست در جامعه را آموختن آداب معاشرت به دانش آموزان در مدرسه دانست و اظهار‌کرد: نظام تعلیم و تربیت باید به نحوی باشد که فرد در جامعه بتواند گلیم خود را از آب بکشد و آموزش ها باید به نحوی باشد که اگر وی با بحرانی مواجه شود به چالش برنخورد.
مدیر دستگاه تعلیم و تربیت بیان کرد: مشکلات و مسائل و موضوعات مختلف در زندگی همه ما وجود دارد ولی برخورد با آن مساله مهمتر است .نظم و انضباط و قانون مداری و رعایت حقوق شهروندی یکی از مهمترین مولفه های همین چالش های پرورشی در نظام تعلیم و تربیت است .

پروانه در ادامه گفت: هر آنچه را که ما در مدارس و بر سر کلاس های درس انجام می دهیم دانش آموزان الگو برداری می کنند، پس آداب و آیین ها و آموزش هایی که به آنها می دهیم به پختگی‌ کامل برسد.تا باعث تغییر رفتار اصولی تر‌ شود چرا که مفهوم آموزش همان تغییر رفتار است .

وی در پایان گفت: ما بر این باوریم‌ که اتفاقات بزرگ ومهم اگر قرار است بیافتد‌ باید در مدرسه باشد.مشکلات موجود در مدارس اجتباب ناپذیر است و این مشکلات در سایه کار تیمی همراه با همراهی ،همفکری و همدلی اتفاق می افتد .

وی در ادامه‌ بازدید از مدارس حوزه پساکوه ، در محل مسجد روستای آبگرم با سرهنگ_واحدی جانشین قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه امام رضا (ع) مشهد مقدس دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار وجود نواقص در بحث موضوعات آموزش را یکی از مشکلاتی دانست که در مناطق روستایی موجود است و افزود: ممکن است شغلی بدون اعتبار یا با مبالغ ناچیز در محلی اتفاق بیافتد ولی در حوزه آموزش باید آموزشهای مختلف در تمامی حوزه ها اتفاق بیافتد و به درستی برای پیشبرد اهداف آموزشی و رسیدن به سرانجام کارها هزینه شود.

پروانه در ادامه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در منطقه سیرزار پساکوه گفت: برای ادامه تحصیل فرزندان این منطقه هر گونه امکاناتی نیاز باشد را در اختیار قرار خواهیم داد.

مدیر آموزش و پرورش کلات افزود: با توجه به رو به رشد بودن جامعه دانش آموزی، نیازمند مشارکت اساسی برای احداث مدرسه در این منطقه هستیم. بحث بازماندگان از تحصیل را به جد پیگیری کردیم و با گرفتن دو کد آموزشگاه متوسطه اول تعداد قابل توجهی را جدب نمودیم ولی این امر نیازمند تلاش و کار جمعیست و باید به صورت ویژه به آن پرداخت .
وی در پایان گفت با همکارانمان در حوزه ستادی آمادگی لازم، برای اجرای هر برنامه ای که مرتبط با موضوع تعلیم و تربیت و کار فرهنگی باشد را داریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار