اجرای  مرحله دوم طرح مصباح الهدی درشهر قدس

شهر قدس (پانا) - مرحله دوم طرح مصباح الهدی با حضور کارشناس مسئول قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش شهر قدس در آموزشگاه بیست و دوم بهمن منطقه آغاز شد.

کد مطلب: ۹۷۳۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای  مرحله دوم طرح مصباح الهدی درشهر قدس

مرحله دوم طرح مصباح الهدی همزمان با تولد امام حسن عسگری علیه السلام در شهر قدس آغاز وهدف از اجرای دوره طرح مصباح الهدی آشنایی با سبک زندگی اسلامی و توسعه عمیق سیره عملی واخلاقی نبی مکرم اسلام واهل بیت عصمت وطهارت می باشد

در این مراسم مصطفی برجی کارشناس مسئول قرآن عترت و نماز شهر قدس در خصوص برگزاری طرح مصباح الهدی اظهار داشت:در این طرح هدف آشنایی و شناخت عملی و علمی دانش آموزان با زندگی نامه امام حسن عسگری(ع) می باشد.

او افزود:برای ما مهم است تا دانش آموزان مان از مقتضیات و شرایط زمانی حیات طیبه امامان معصوم(ع) اطلاع داشته باشند و این طرح یکی از بهترین روشها می باشد که هر ساله با نام مبارک امامی تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

برجی اذعان داشت:امسال با بیان احادیث و سیره امام حسن عسگری علیه السلام این امام همام در قالب داستان قصه گویی شعر و نقاشی و سرود می خواهیم معارف دینی در حوزه عترت را در دانش آموزان غنی کرده تا الگوی استوار و ماندنی برای آنان ثبت گردد .

/خبرنگار:شایان میدانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار