نمایشگاه تجارب یادگیری در کاوشگری برپا می‌شود

تهران (پانا) - نمایشگاه تجارب یادگیری در کاوشگری از سوی شورای آموزشی و پژوهش دانشکده علوم پایه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و با مشارکت دانشجویان کارشناسی‌ارشد آموزش شیمی و انجمن دانشجویی شیمی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۷۳۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه تجارب یادگیری در کاوشگری برپا می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید رجایی، شورای آموزشی و پژوهش دانشکده علوم پایه با توجه به اهمیت کاوشگری در آموزش علوم پایه، نمایشگاه تجارب یادگیری در کاوشگری را روز یکشنبه 17 آذر از ساعت 10 تا 16 در اتاق 137 دانشکده علوم پایه با مشارکت دانشجویان کارشناسی‌ارشد آموزش شیمی و انجمن دانشجویی شیمی برپا می‌کند.

همچنین در همین روز کارگاه آموزشی تجارب یادگیری در کاوشگری از ساعت 12 تا 13:30 در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه از سوی رسول عبداله میرزایی، رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی ارائه خواهد شد.

علاقه‌مندان به موضوع آموزش علوم پایه برای شرکت در کارگاه آموزشی و بازدید از نمایشگاه تجارب آموزشی می‌توانند در این مراسم شرکت کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با آدرس پست الکترونیکی science.education.inquiry@gmail.com مکاتبه کنند.

میرزایی در این باره به پانا گفت: «توجه به علوم پایه و آموزش آن همواره در اسناد بالادستی کشور مورد توجه قرار گرفته و پژوهش در راستای کیفی‌بخشی آن و تربیت نیروی انسانی متخصص در این زمینه در دانشکده علوم پایه دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی مورد توجه بوده است که یاریگر وزارت آموزش و‌ پرورش در رسیدن به اهداف نظام آموزش و پرورش کشور باشد.»

رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه تربیت‌دبیر شهیدرجایی افزود: «توجه به تفکر و خردورزی در این زمینه در مسیر آموزش علوم پایه مورد توجه است تا به سیر تفکر منطقی در فراگیران و پروش آن در دانش‌آموزان کمک کند. در این مسیر توجه به کاوشگری می‌تواند کمک‌کننده موضوع در مسیر آموزش اثربخش علوم پایه باشد. برگزاری این نمایشگاه و کارگاه می‌تواند در مسیر تعامل با معلمان و دانش‌آموزان و سایر علاقه‌مندان در کمک به بهبود فضای یادگیری در علوم پایه تاثیرگذار باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار