رئیس دفتر منطقه‌ای آیسسکو: دانشگاه شهیدرجائی بالاترین شرایط را در آموزش‌های تخصصی فنی‌وحرفه‌ای معلمان کشور دارد

تهران (پانا) - نشست مشترک شورای دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی و نمایندگان فراکسیون آموزش‌های مهارتی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۴۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دفتر منطقه‌ای آیسسکو: دانشگاه شهیدرجائی بالاترین شرایط را در آموزش‌های تخصصی فنی‌وحرفه‌ای معلمان کشور دارد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید رجایی، در ابتدای این نشست که در سالن همایش شهیدباهنر این دانشگاه برگزار شد، حمیدرضا عظمتی، رئیس دانشگاه به معرفی اجمالی دانشگاه و امکانات آن پرداخت و تاکید کرد کیفیت آموزش در دانشگاه شهید رجایی، مطابق استاندارد دانشگاه‌های سطح یک کشوری است.

در ادامه فریده اولاد قباد، رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی نیز حرکت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی را در مسیر صحیح و منطبق با ماموریت خود دانست و افزود: این دانشگاه رسالت خطیر خود را به خوبی انجام داده است.

میرحمایت میرزاده، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هم به دستاوردهای دانشگاه شهید رجایی اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی با تمام توان از پژوهش‌های راهبردی و مساله‌محور کشور در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی حمایت می‌کند.

عباس صدری، رئیس دفتر منطقه‌ای آیسسکو و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی نیز به عنوان سخنران پایانی این نشست گفت: دانشگاه شهیدرجائی بالاترین شرایط را در آموزش‌های تخصصی فنی و حرفه‌ای معلمان کشور دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار