برگزیدگان جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی در یزدمعرفی شدند

یزد(پانا)- سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف در یزد به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۹۷۳۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی در یزدمعرفی شدند

مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی با حضورمعاون وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل هنر‌های نمایشی کشور وتعدادی از هنرمندان کشوری در یزد برگزار شد.
در سومین سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی تندیس بهترین بازیگر زن به «ساغر کنیا» هنرمند نمایش «گل پری» از سیستان و بلوچستان و تندیس بهترین بازیگر مرد جشنواره به «مهدی داوودی» هنرمند نمایش «دست کاری» از تهران تعلق گرفت.
«پژمان شاهوردی» نویسنده و کارگردان نمایش خیابانی «دیفرنس» کارگردان برگزیده این دوره از جشنواره ، «میثم کردی» در بخش طراحی لباس در نمایش «دیفرنس» از لرستان و در بخش طراحی فضا «مهدی بوریایی» هنرمند نمایش «دیفرنس» از لرستان شایسته دریافت تندیس شدند.
«مریم نیک آیین» در نمایش «خط آبی» از یزد، «نازیلا امینی» در نمایش «تیک تاک» از آذربایجان غربی و هنرمندان نمایش خیابانی «دیفرنس»، «میثم سر آبادانی» از نمایش خیابانی «هشتک لاکچری» و «مصطفی کولیوندی» هنرمند نمایش خیابانی «کالبد شکافی» به عنوان بازیگران زن و مرد نیز لوح تقدیر و هدیه نقدی گرفتند.
«احمد صمیمی» هنرمند نمایش «دست کاری» از تهران در بخش طراح و ایده پرداز لوح تقدیر گرفت و «پژمان شاهوردی» هنرمند نمایش خیابانی دیفرنس تندیس این بخش جشنواره را از آن خود کرد.
در بخش موسیقی این دوره از جشنواره گروه موسیقی نمایش «گل پری» از استان سیستان و بلوچستان شامل «حجت نوروزی»، «ندا حبیبی» و «فرهاد ملکی» شایسته تقدیر شد، ولی تندیش این بخش جشنواره به گروه موسیقی نمایش «دست کاری» از تهران متشکل از «امیرمحمد انصاری» و «احمد صمیمی» داده شد.
«سعید بادینی» و «اسماعیل گلستان فرد» در نمایش «گل پری» از سیستان و بلوچستان شایسته تقدیر این بخش طراحی لباس، «مهدی حبیبی» هنرمند نمایش «کالبد شکافی» از میمند همدان در بخش طراحی فضا شدند.

منبع :خبرگزاری صداوسیما یزد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار