رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد عنوان کرد؛

جشنواره چتر زندگی رویکردی برای پرداختن به آسیب های اجتماعی

یزد (پانا) - رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: جشنواره چتر زندگی با رویکرد معضلات اجتماعی و پیرامون اعتیاد، حاشیه‌نشینی، طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی که در جامعه وجود دارد، برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۴۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره  چتر زندگی رویکردی برای  پرداختن به آسیب های اجتماعی

عباس ‌ملازینلی رویکرد چتر زندگی را پرداختن به آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برنامه‌های خود را بر اساس برنامه‌های اجتماعی، نارسایی‌ها و آسیب‌های اجتماعی تنظیم کرده و تمام فعالیت‌ها از جمله فعالیت‌های هنری را در این راستا اجرا می‌کند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه شهرداری‌ها در شهرها و کشورهای پیشرفته به عنوان محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شناخته می‌شوند، اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۵ با ابلاغ سازمان همیاری شهرداری‌ها، شهرداری یزد رویکرد بسیار جدی‌تری در مسائل اجتماعی داشته است.

وی افزود: جشنواره چتر زندگی با رویکرد معضلات اجتماعی برگزار شده و پیرامون اعتیاد، حاشیه‌نشینی، طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی که در جامعه وجود دارد آثار دریافت شده است.

ملازینلی با بیان اینکه هنرهای نمایشی تاثیری سریع و عمیق در فرهنگ سازی جمعه دارند، گفت: رویکرد چتر زندگی پرداختن به آسیب های اجتماعی است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با تاکید بر اینکه برگزاری برنامه‌های هنری تاثیر بسیار زیادی در جامعه دارد، گفت: هنرمندان خوب سراسر کشور در حوزه تئاتر خیابانی، از این جشنواره استقبال کرده و در آن حضور پیدا کردند.

وی خاطر نشان ساخت: یزد به برکت این جشنواره به عنوان یکی از قطب‌های پایدار تئاتر خیابانی کشور تلقی می‌شود.

سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی با محوریت خانواده و با اهداف تکریم و پاسداشت کانون خانه و خانواده، افزایش آگاهی و دانش مردم در زمینه‌های مختلف و تزریق نشاط و پویایی به شهروندان با بهره گیری از هنر ششم در روزهای بیست و هشتم تا سی ام آبان ماه در یزد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار