برگزاری نشست هم‌اندیشی احزاب و فرماندارشهرستان قرچک

قرچک (پانا) - فرماندار قرچک خاطر نشان کرد:گفتگوی بین احزاب اولین گام یک حرکت سیاسی بوده و حفظ آرامش و وحدت بین آحاد جامعه نیاز اساسی امروز کشور است.

کد مطلب: ۹۷۳۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست هم‌اندیشی  احزاب و فرماندارشهرستان قرچک

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در این جلسه اظهار داشت: در بین کشورهای منطقه هیچ کشوری به اندازه ایران اسلامی مراجعه به آرای مردمی نداشته است وایران، ادبیات سیاسی جدیدی در دنیا رقم زد و جزو کشورهای تأثیرگذاردر جهان است که این موضوعات را باید قدر دانست و همچون همیشه ید واحده در مقابل دشمنان بود.

فرماندار قرچک خاطر نشان کرد: گفتگوی بین احزاب اولین گام یک حرکت سیاسی بوده و حفظ آرامش و وحدت بین آحاد جامعه نیاز اساسی امروز کشور است.

او در خصوص پیشرو بودن انتخاباتبیان داشت: برگزاری انتخابات سالم همراه با صلابت، امنیت، نشاط و مشارکت حداکثری وظیفه مجریان بوده و در این مسیر باید احزاب نیز نقش آفرینی کنند.

بهمن خطیبی در ادامه گفت: عده ای می خواستند جریان خاصی در کشور حکمفرما باشد اما امام با نگاه تیزبینانه جمهوری اسلامی را برپا نمود و هدف امام خمینی(ره) از تشکیل حکومت جمهوری اسلامی این بود که کشور با مراجعه با آرای عمومی اداره شود.

حمیدرضا خدایی راد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان قرچک نیزدر نشست هم‌اندیشی با احزاب بیان کرد: نشست با احزاب و فعالین سیاسی برای فرمانداری‌ها هم تکلیف محسوب می‌شود و هم از بعد عقلانیت برای ارتقای سطح اجتماعی جامعه و پیشبرد اهداف توسعه باید از نظرات آنها بهره‌مند شد.

او اظهار داشت: باید با مشارکت احزاب و گروه‌های سیاسی شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری باشیم دولت به عنوان مجری انتخابات میکوشد تا فضای مناسبی برای برگزاری رویداد مهم دوم اسفندماه فراهم و زمینه جذب مشارکت حداکثری مردم را ایجاد کند.

نشست هم‌اندیشی احزاب شهرستان قرچک با حضور خطیبی فرماندار، خدایی راد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی برگزار شد.

/خبرنگار:محمدرضااردستانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار