معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:گروه های آموزشی بازوان توانمند و قابل اعتماد علمی هستند

تهران (پانا) - نشست گروه های آموزشی ابتدایی با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و راهبران آموزشی استان در اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۳۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:گروه های آموزشی بازوان توانمند و قابل اعتماد علمی هستند

در این نشست زینالی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی ضمن تبیین و تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های در دست اقدام این معاونت اظهار داشت: رشد و توسعه علمی، استفاده از تکنولوژی‌های کارآمد همگام با ذائقه مطلوب همکاران و دانش آموزان و توجه به اهداف سند تحول از مهمترین برنامه‌های معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران است.

او در ادامه با تشکر از تلاش‌های ارزنده مجموعه گروه‌های آموزشی،افزود: گروه‌های آموزشی بازوان توانمند و قابل اعتماد علمی هستند و با آموزش مهارتهای اجتماعی و تربیت اخلاقی در دوره ابتدایی می توانند بسیار موثر باشند.

زینالی با اشاره به پرهیز از جزیره ای عمل کردن تأکید کرد: اولویت قرار دادنِ معلم در تمامی حوزه‌ها و فعالیتها بعنوان یک اصل درحوزه بهسازی فرایندهای یاددهی ، یادگیری در مدارس بسیار مهم و قابل توجه است.

در این جلسه راهبران آموزشی استان ضمن بیان برنامه و فعالیتهای در دست اجرای خود ،اثرگذاری توسعه فن آوریهای نوین و استفاده از تکنولوژی بصورت گسترده در حوزه آموزشی را بسیار مهم ارزیابی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار