معاون آموزش متوسطه در گردهمایی قطبی گروه های آموزشی:

کیفیت بخشی به آموزش و پرورش و توسعه عدالت آموزشی، مهمترین هدف سند تحول بنیادین است

زنجان( پانا) - گردهمایی قطبی گروه های آموزشی استان با حضور معاون آموزش متوسطه، رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی، رئیس اداره متوسطه نظری ، مدیران و دبیران متوسطه نظری مناطق افشار، بزینه رود، سجاس رود و خدابنده در سالن اجتماعات شهرستان خدابنده برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۲۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت بخشی به آموزش و پرورش و توسعه عدالت آموزشی، مهمترین هدف سند تحول بنیادین است

داود بهرامی معاون آموزش متوسطه استان در این جلسه با اشاره به اهمیت و نقش گروه های آموزشی، اضهار داشت: «بایستی برای ارتقا دانش، نگرش، مهارت و توانمندی همکاران به دنبال شناسایی ذائقه های آموزشی آن ها و ایجاد تنوع و تعدد در برنامه های آموزشی کوتاه مدت برای دبیران باشیم.»

بهرامی در ادامه با اشاره به اهتمام مضاعف به مقوله کیفیت آموزشی در مدارس دولتی عادی، تلاش در جهت ارتقا شاخص های آموزشی در دوره متوسطه را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به اهمیت عملیاتی شدن سند تحول بنیادین در سطح مدارس و توجه به همه ساحت های شش گانه سند، هدف مهم این سند را کیفیت بخشی به آموزش و پرورش و توسعه عدالت آموزشی عنوان کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل در ادامه، با اشاره به چرخش های تحول آفرین سند تحول بنیادین افزود: نگاه صرف به کتب درسی به عنوان تنها منبع یادگیری و مدرسه به عنوان تنها مکان یادگیری نمی تواند ما را در نیل به اهداف متعالی و راهکارهای اجرایی سند کمک کند.

وی در پایان با اشاره به تغییرات صورت گرفته در روابط بین خانه و مدرسه خاطرنشان کرد:« به جهت افزایش سطح معلومات و دانش اولیا و دانش آموزان، ضرورت برگزاری دوره های آموزشی بیش از پیش احساس می شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار