با حضور مسئولان استانی وشهرستانی:

خوابگاه شبانه روزی دخترانه بخش قلعه رئیسی افتتاح شد

یاسوج (پانا) - با حضور امام جمعه، نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل نوسازی مدارس، بخشدار، اعضای شورای اداری شورای شهر و شهردار، مردم و دانش آموزان قلعه رئیسی خوابگاه شبانه روزی دخترانه قلعه رئیسی افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۷۲۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
خوابگاه شبانه روزی دخترانه بخش قلعه رئیسی افتتاح شد

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از همه کسانی که در این بنای سترگ مشارکت داشتند گفت: خیرین مدرسه سازو همه کسانی که به هر نحوی از انحاء در ساخت این خوابگاه نقش داشتند بخصوص مهندس تدین که جز هوای همدلی وهمدردی با مردم هوس دیگری در سر ندارند تشکر می کنیم.و دست دعابه امید دوری از بلا به درگاه حضرت حق برای خیران گران ارزش می گشایم.

هادی زارع پور رسیدگی به مناطق محروم را از اولویت های نخست خود دانست وگفت :از همه مسئولان انتظار دارم که مناطق محروم را فراموش نکنند و زمینه پیشرفت دانش آموزان این مناطق را فراهم نمایند.

وی تاکید کرد:شاهد نواقصات وکمبوداتی از جمله کنتور آب وبرق و...در این خوابگاه هستم که ان شاءالله پیمانکار در اسرع وقت نسبت به مرتفع نمودن این نواقصات اقدام کنند.

کرمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هم در این مراسم با تقدیر از خیران و نماینده کهگیلویه در ساخت این خوابگاه گفت: زیربنای این خوابگاه هزار و ۳۷ متر مربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان با مشارکت خیران و نوسازی مدارس اجرا شد.

عدل هاشمی نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی،لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با تقدیر از خیران و همه کسانی که در این زمینه همکاری داشتند گفت: یکی از اولویتهای کاری مسئولان توجه به مناطق محروم شهرستان بود که ساخت چندین مدرسه در این منطقه از خدمات ارزشمندی بود که به همت خیران انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار