رئیس سازمان نوسازی مدارس: 2هزار کلاس درس تا دهه فجر آماده بهره‌بردای می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به افتتاح ۱۰ هزار کلاس درس در مهر امسال اشاره کرد و خبر داد طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا دهه فجر امسال ۲ هزار کلاس درس دیگر آماده بهره‌برداری می‌شود.

کد مطلب: ۹۷۱۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان نوسازی مدارس: 2هزار کلاس درس تا دهه فجر آماده بهره‌بردای می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در جریان سفر خود به استان آذربایجان غربی به وجود مدارس کانکسی، خشتی و گلی و سنگی در کشور اشاره کرد و گفت: «طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، از مهر سال ۹۷ تصمیم بر این شد که در گام اول مدارس خشتی و گلی و در گام دوم مدارس سنگی جمع‌آوری شوند که تا مهر امسال تمام مدارس خشتی و گلی در کشور به جز استان سیستان و بلوچیستان جمع‌آوری شد.»

او افزود: «تلاش ما بر این است تا تمام کلاس‌های خشتی و گلی استان سیستان و بلوچیستان نیز جمع آوری شود. به زودی با جمع‌آوری تمام کلاس‌های خشتی و گلی، جشن خداحافظی با این کلاس‌ها را در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌کنیم.»

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: «در مهر امسال ۱۰ هزار کلاس درس در سراسر کشور به بهره‌برداری رسید و طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا دهه فجر امسال ۲ هزار کلاس درس دیگر آماده بهره‌برداری می‌شود.»

او افزود: «۱۳۶ هزار کلاس درس غیر استاندارد در کشور وجود داشت. از این تعداد ۴۸ هزار کلاس درس با هزینه‌ 750 میلیارد تومانی استانداردسازی شده است.»

در این سفر یک مدرسه 12 کلاسه در روستای ملحم شهرستان سلماس افتتاح شد همچنین از پروژه‌های در حال ساخت خیرین از جمله اولین پروژه مدرسه با مدیریت سبز استان که در شهرستان مهاباد با زیربنای 3200 مترمربع و در سه طبقه با اعتباری بالغ بر7 میلیارد تومان در حال احداث است بازدید شد. همچنین کلنگ شروع عملیات اجرایی چندین پروژه آموزشی و پرورشی در شهرستان‌های سلماس‌،‌ چالدران‌، ماکو‌،‌ پیرانشهر و مهاباد بر زمین زده شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار