مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

تحقق سند تحول بنیادین در قزوین با جدیت دنبال می شود

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به دنبال تحقق سند تحول بنیادین هستیم و در استان این امر با جدیت دنبال می شود.

کد مطلب: ۹۷۲۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تحقق سند تحول بنیادین در قزوین با جدیت دنبال می شود

به مناسبت سالروز تاسیس مدارس آموزش از راه دور، جلسه توجیهی مدیران و موسسان مدارس آموزش از راه دور استان قزوین با حضور خیرالله رحمانی مدیر کل آموزش و پرورش استان در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

خیرالله رحمانی با اشاره به اهمیت تدوین سند تحول گفت: در گذشته همیشه انتقاد می کردیم که آموزش و پرورش ما برگرفته از غرب است اما امروز سندی داریم که منطبق بر ارزشهای دینی تهیه شده و نقشه راه است و با اجرای آن می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یادآورشد: همه فعالیتها بر اساس سند تحول است و تربیت در آن به گونه ای تعریف شده تا دانش اموزان به حیات طیبه برسند و خروجی مدرسه انسانی معتقد، نقاد، خلاق و ماهر و توانمند باشد.

وی ادامه داد: با جدیت دنبال اجرای سند تحول بنیادین هستیم تا مدارس تمام ساحتی داشته باشیم.

وی افزود: باور داریم اینده جامعه از مسیر مدرسه عبور می کند و اگر دنبال آینده ای سالم و توام با آرامش هستیم باید بدانیم فردای جامعه در گرو مدرسه ای سالم است.

رحمانی تصریح کرد: ماموریت داریم در مدارس فضایی ایجاد کنیم تا تمرین زندگی شود و آموختن برای چگونه زیستن و بهتر زیستن را یاد بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار