معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه گفتمان سازی سند تحول:

سند تحول می تواند به عنوان نقشه راهی برای دستیابی به تحول باشد

زنجان (پانا) - جلسه گفتمان سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل و روسای ادارات حوزه مدیرکل و نمایندگان معاونتها، در محل سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۲۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول می تواند به عنوان نقشه راهی برای دستیابی به تحول باشد

بیت الله احمدی نژاد معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت گفتمان سازی سند تحول، اظهار داشت: ضرورت دارد با مبانی سند تحول آشنایی کامل داشته باشیم.

احمدی نژاد در بخشی از سخنان خود ضمن تاکید بر لزوم باور پذیری سند تحول بنیادین، گفت: مجریان و متولیان تعلیم و تربیت باید این سند را باور کنند و یقین داشته باشند که سند تحول می تواند به عنوان نقشه راهی برای دستیابی به تحول باشد در غیر اینصورت نمی توانیم شاهد نتایج درخشان سند باشیم.

وی افزود: در سند تحول بنیادین امکان اصلاح و ویرایش وجود دارد و لذا انتقاد از سند باید نقد فاخر باشد تا به اصلاح منجر شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل، با اشاره به چرخش های تحول آفرین در سند تحول ابراز داشتند که اگر نگرش و دیدگاه تغییر کند و زمینه فراهم شود، این سند می تواند آنچه آرزو داریم را محقق کند.

احمدی نژاد در ادامه تصریح کرد: سند تحول بنیادین به شکل یک برنامه جامع عملیاتی به مناطق و مدارس ابلاغ شده است و ضرورت دارد آن را جدی گرفته و بدون فوت وقت، اجرا کنیم.

این مقام مسئول در پایان از زحمات تمامی همکاران بابت اهتمام به اجرای سند در استان تقدیر کرد و گفت: امروز ما مکلف هستیم و مسئولیم که با جدیت، باور و تسلط کامل، به هر چه بهتر و کامل تر اجرایی شدن سند بیاندیشیم و در اجرای برنامه_عمل_مدرسه اقدام عملی داشته باشیم.

شایان ذکر است در این جلسه هر یک از اعضا و روسای حاضر به ارائه گزارشات برنامه های مربوط به برنامه اجرایی سند تحول در طول برنامه ششم(برنامه عمل مدرسه) پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار